Dimineata a venit mult prea repede, lucru ce m-a facut sa ma incrunt si sa-mi intind mainile si picioarele, ochii fiind larg deschisi acum. Tatal meu a plecat la serviciu foarte devreme, fiind seful departamantului de politie. Stiu ca relatia mea cu Harry o sa fie grea din moment ce am un tata mult prea protectiv, si asa-zisul meu iubit are o cicatrice imensa pe jumatate din fata. Poate freza ciudata, cu parul prea lung, o poti trece cu vederea, dar cicatricea imensa, nici gand. Nu spun ca Harry arata urat cu acele plete maronii pana la inceputul spatelui, peste ceafa, insa este usor exagerat. Insa asta il defineste, si asta il ajuta sa si ascunda defectul. Prima data cand l-am intalnit pe Harry, a fost in urma cu 4 zile, la club, iar el avea parul peste chip. Apoi, cand l-a indepartat, am scapat paharul.
Paharul. Sticla sparta. Cioburile.
Aceste cuvinte ma fac sa-mi privesc mainile. Cea dreapta arata inregula, insa cea stanga avea cateva zgarieturi destul de adanci.
Presupun ca inca se simte prost pentru ceea ce a facut, insa nu dau vina pe el. A fost doar vina mea.
Abia cand apa calda a dusului mi-a atins corpul, am realizat ca in timp ce eu vorbeam cu mine insami, am calatorit pana in baie, chiar dezbracandu-mi pijamalele confortabile. Dupa 10-15 minute, corpul meu a parasit micutul lacas, iesind din baie si stergandu mi corpul cu un prosop. Am tras repede pe picioare blugii negri, sosetele, adidasi si tricoul alb, mult prea larg pentru corpul meu. Nu imi place corpul meu. Mereu incerc sa il ascund. Poate ca toata lumea afirma faptul ca parul meu este usor buclat natural, sau ca ochii mei sunt precum niste oceane, eu nu ma consider frumoasa. Doamne, iarta-ma. Am ajuns sa semnez un contract pentru bani, contra iubire. Nu stiu daca voi ajunge vreodata sa-l iubesc ca pe ochii din cap, dar sper sa il pot lasa dupa ce imi voi atinge suma. Ca tot venii vorba de bani, astazi trebuie sa-mi dea cei 100 de dolari. Pana acum am 300, si nu o sa ma opresc.
Poate sunt materialista, poate ca sunt egoista, insa nu este asa. Eu am nevoie de acele hartii blestemate pentru facultate, si daca imi raman bani, poate imi voi lua si un apartament. In curand, voi implinii 19 ani, intr o saptamana chiar, iar eu habar n-am ce imi rezerva viitorul. Imi place sa scriu, ce-i drept. Imi place literatura. Poate ca nu voi ajunge o scriitoare, fiindca nu as avea rabdarea necesara sa scriu atat de mult, insa poate ca o jurnalista voi ajunge. Am suras la ideea mea brilianta.
*
Am intrat in sala de curs, tinandu-mi caietul de matematica strans la piept. Matematica. Nu am prea iesit la tabla, fiindca mirosul acid de acetona si spirt din markerele cu care scriam la tabla, imi iritau fosele nazale. Pot spune ca ma pricep chiar bine la matematica. Nu sunt nici cea mai sus, insa nici cea mai jos. Sunt pe undeva la mijloc, desi tatal meu imi indeasa pe gat ideea ca il fac de ras fiind mijlocia clasei. Nu pot fi mai buna de atat. Acesta imi este nivelul. Si sper ca el sa inteleaga candva acest lucru si sa nu ma mai frece la cap cu ideea de a fi cea mai buna din clasa.
Profesoara de matematica a intrat in clasa, tinand catalogul imbracat intr o husa verde, in maini, privind jucausa prin clasa. A inceput sa ne spuna despre operatiile cu vectori si alte chestii legate de calculele cu grafice, insa in realitate nu acordam importanta pe ceea ce ea trancanea acolo. Eu ma gandeam la ce face Harry. De ce a plecat aseara asa de grabit? Totul mergea bine, se intelegea cu tatal meu. Nu vad de ce ar fi tulit-o asa
"Skylar, la tabla!" am auzit un tipat prin clasa, iesind imediat din gandurile mele si privind debusolata in jur.
"Eu?" am spus incruntata, insa si socata.
"Mai este alta Skylar in clasa, scumpo?" a punctat profesoara si eu mi-am ridicat corpul din banca, mergand tematoare spre tabla.
Am privit atenta exercitiul, deja simtind cum mirosul acid imi atinge narile. Imi venea sa stranut de la acest miros. Am scos capacul markerului si am privit la exercitiu, incepand sa scriu pe tabla, sperand ca este inregula ceea ce fac eu acolo.
"Opreste-te." a spus in spatele meu, eu indepartandu-ma si privind-o inrebator.
A mustacit ceva, privind spre jumatatea de rezolvare, dand din cap sa merg la loc.
Nu stiu ce s-a intamplat, sau ce urma sa se intample, asa ca pur si simplu am luat loc in banca mea, continuand sa scriu in caiet.
*
Am calcat pe asfaltul incins, mergand incet spre iesirea din curtea liceului. Abia astept sa ajung acasa, sa mananc ceva, apoi sa ma culc pentru restul zilei.
Un clacson m-a facut sa tresar, insa am preferat sa nu ma intorc. Stiam ca probabil sunt alti dobitoci, asa ca prefer sa ii ignor.
"Skylar, nu face pe inabordabila!" a tipat o voce groasa si mi-am intors capul incruntata, privind spre masina din fata mea.
Harry. Ce dracu cauta el aici?
Am ocolit masina si am urcat cu rapiditate, nevrand ca cineva sa ma vada urcand in masina sa.
"Inainte de toate." a zis si a intins doua degete spre mine, intre ele fiind o hartie verde, cei 100 de dolari pe care mi datora.
I-am luat cu rapiditate si i-am bagat in buzunar. 400 de dolari. Ma aproprii de suma, incet incet.
"In al doilea rand." a spus si l-am privit. "O sa mergem pana la mine. Am comandat niste mancare de aseara, niste salata cu pui, habar n-am. Am comandat doua accidental, si nu am mancat aseara, fiindca am adormit imediat ce comanda a fost adusa." a explicat si am dat din cap.
"De unde stiai ca ies la ora asta?" am spus privind la drum, vazand deja cladirile familiare.
"Pai, n-am stiut. Am asteptat doua ore." a spus si am chicotit.
"Imi puteai da un mesaj." am chicotit iar.
"Nu voiam sa ti fac probleme cu scoala, plus ca poate erai in test si habar n-am, sunt o groaza de variabile."
Faptul ca el s a gandit la toate astea, ma face sa zambesc. Este grijuliu si atent la fiecare amanunt.
*
Am intrat in casa alaturi de Harry, el tinand usa deschisa pana cand corpul meu a patruns in apartamentul sau. A mers spre bucatarie si a venit cu doua cutii verzi in maini, punand una pe masa, pe cealalta tinand o in mana sa, eu stand pe canapea, in fata mesei. Am luat cutia verde i-am dat capacul la o parte si am luat furculita lipita de capac, incepand sa mananc din salata mea, Harry facand la fel, putin din sosul de maioneza fiind pe barbia lui.
"Hei, aici." arat spre barbia mea, el lingandu-si barba cu atentie, ridicand o spranceana intrebator. "Mhm" am spus si el a zambit, punand-se langa mine.
Dupa ce am terminat de mancat, am strans "masa" si ne-am asezat pe canapea, el butonand televizorul incruntat, telecomanda blocandu-se la un post de stiri.
"Au dat lovitura in nou. Gasca ce spargea tiruri-"
Este tot ceea ce am putut auzii, inainte sa pot intelege ce se intampla.
"Harry-" am fost intrerupta de catre vocea lui panicata.
"Haide sa vedem un film, bine?" a spus repede si am oftat usor, stiind ca nu o sa scot nici o vorba de la el, asa ca doar am acceptat dand din cap, el zambind si cautand un film printre dvd-urile pe care le avea bagate in tv-ul imens din sufragerie. "Comedie?"
"Iubire si comedie?" am sugerat si a dat din cap, punand un film din lista pentru acea categorie.
Pe la jumatatea filmului, somnul a pus stapanire pe ochii mei, insa am putut zari ca el dormea de mai multa vreme decat mine.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...