Skylar
Eram pe holul nesfarsit al spitalului, Harry fiind in salon, medicul nelasandu ma sa intru inca in salonul spitalului. Nu inteleg ce s a intamplat. Era totul in regula, zambeam, radeam, si toate cele. Ce i se putea intampla in jumatate de ora cat timp am gatit eu cina?
Imi dau parul de pe fata, tragandu mi nasul si ma uit spre usa salonului, coatele mele fiind pe genunchi si capul in maini, lasandu mi capul in jos si imi privesc tenisii ponositi, lacrimile cazandu mi pe suprafata ce ea alba candva.
Plangeam, si nu mi venea sa cred. Am inceput sa tin la Harry mai mult decat as fi vrut, si nu inteleg ce ar trebuii sa fac, cum ar trebuii sa reactionez. Ma doare sufletul stiind ca nu o sa pot sa i dau dragostea de care are nevoie, insa ma chinui cum pot. Eu nu am mai iubit pana acum in sensul acela. Singurul iubit pe care l am mai avut a fost cu mult timp in urma, si nu imi amintesc nimic de atunci. Plus ca totul este diferit acum. Sunt mult mai mare, Harry e mult mai mare si el a mai avut multe femei. Eu sunt doar o pustoaica pricajita care stie sa gateasca supa la plic si paste.
La ce ma gandesc eu acum? De ce imi sta gandul la iubire cand asa zisa mea dragoste e intr un pat de spital si eu nu inteleg ce se intampla?
Pana sa pot reactiona, simt cum o mana mi se aseaza pe umar, capul meu ridicandu se imediat, moment in care Erik si Matt stau in fata mea, cu niste fete triste.
"Ce s a intamplat?" Spune Erik in timpce el se aseaza langa mine, Matt punandu se in partea cealalta, acum fiind intre ele.
"Nu stiu, va spun sincer ca nu stiu. Am facut de mancare si cand m am intors sa l chem la masa, nu mai respira. Nu se misca. Nimic." Spun repede si simt cum alte lacrimi tasnesc din ochi, ascunzandu mi fata in palme.
Erik nu spunea nimic, nici Matt. Era o tacere de mormant. Nimeni nu mai spunea nimic, toti eram speriati de adevar.
*
Linistea mormantala fuse intrerupta de scartaitul usi salonului, un doctor cu un clipboard in mana si cu un pix in cealalta iesind de acolo, uitandu se spre noi.
"Sunteti prieteni cu domnul din salon?" Vocea doctorului cu burta si cu sprancenele aproape unite se auzi, capul meu ridicandu se.
"Eu." Spun si ma uit la baieti apoi. "Noi." Ma corectez.
Doctorul ridica capul din fisele sale si se uita la ochii mei care candva erau albastrii, apoi spre tatuajele lui Erik, apoi spre piercing urile lui Matt. Harry era o combinatie intre ei doi; si tatuaje, si piercing uri.
"El este stabilizat acum, poate sa vorbeasca, insa fara efort. O singura persoana are voie sa intre in salon." Spune si baietii amandoi se uita la mine.
"Eu." Spun cu o voce slaba si ma ajut de umerii baietilor ca sa ma ridic de pe scaun, doctorul indrumandu ma spre salon, la usa lasandu ma singura, spunandu mi ca daca se intampla ceva, el o sa fie la usa si o sa intervina imediat.
Faceam pasi mici spre pat, usa inchizandu se in spatele meu pentru putina intimitate, ochii mei fiind asupra corpului slabit de pe patul de spital. Capul lui se misca incet, in stanga si in dreapta, buzele luifiind usor intre deschise, ochii lui privind absenti tavanul. Dau sa deschid gura sa ii peonunt numele, insa el mi o ia inainte.
"Sky?" Sopteste si eu zambesc in coltul guri, apropriindu ma mai tare de el si ma asez pe micul scaunel de langa pat, uitandu ma in ochii lui verzi si frumosi. "Frumoaso, nici n ai idee cat de mult te am asteptat." Sopteste iar.
"Am fost chiar la usa." Spun bland si el se intoarce incet pe o parte. "Nu, nu te misca. Nu ai voie sa faci efort." Il cert si el isi roteste ochii.
"Nu e ca si cum as fi alergat sau ceva, doar m am intors pe o parte, dadaco." spune pe un ton ironic.
"Imi fac doar griji, bine? Nici nu stiu ce ti s a intamplat." Zic inca speriata si imi pun mana pe obrazul sau aspru, mangaind usor pielea candva fina.
"Am lesinat cred." Spune si inghite in sec.
"Asa deodata? Cred ca ma minti." Spun bland, avand ochii umezi.
"Nu mi am luat doza in ziua aia, bine?" Spune si ma incrunt.
"Te droghezi?" Murmur si inghit in sec nodul format in gat.
El nu raspunde, doar lasa capul in jos si ofteaza.
Deci o face.
Ce altceva imi ascunde?
CITEȘTI
Beauty And The Beast
Hayran KurguSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...