Orele pe ziua de astazi se terminasera, trebuind sa dau explicatii tuturor profesorilor, cum ca de ce am lipsit ieri, ca notele mele au luat-o in jos, ca nu mai sunt activa la ore si alte chestii care sunt adevarate, pana la urma. De cand sunt cu Harry, m-am schimbat, scoala nu mai e pe primul loc, iar tatalui meu nu ii covine asta. Mereu spune ca el e de vina in legatura cu asta, dar nu ii dau importanta. Harry a devenit o persoana destul de importanta pentru mine. Dupa scoala, am decis sa merg direct la club, chiar daca era abia ora 15. Poate pot incepe acum ca sa compensez pentru ieri, si poate scap mai repede.
*
Mi-am trecut mainile peste sortul meu negru, intrand dupa bar si mergand la chiuveta micuta, spaland putinele pahare murdare. Ziua nu este multa lume, insa se strang pahare de seara fiindca fetelor le e lene sa le spele, insa pentru ca se dau bine pe langa patron, ele scap basma curata. Nu este vina mea ca nu vreau sa fiu o dama de companie.
Orele treceau pe nesimtite, acum fiind in jur de ora 20. Nu am vorbit deloc cu Harry astazi, am fost ocupata, plus ca trebuie sa ma concentrez pe munca, insa o mica retinere nu strica. Am scos telefonul si am privit spre ecran. Nimic. Nici un apel sau vreun amarat de mesaj. El nu m-a cautat astazi deloc, ce nesimtit. Am bagat telefonul la loc si mi-am trecut limba peste buze, uitandu-ma peste bar, vazand un om ce ma privea din spatele sau, avand gluga pe cap, fire de par fiind pe fruntea lui, lipite de ea. Ori ploua afara, ori e transpirat. Cand si-a dat gluga jos, am vazut un Harry cu pungi sub ochi, parul ravasit, respirand greu.
"Pustoaico-" incepe, dar il intrerup.
"De cat timp nu ai mai dormit? Dumnezeule, Harry arati groaznic." zic speriata si ies de dupa bar, uitandu-ma la el.
"Aseara am dormit, jur, nu mult, dar am dormit. Am masina stricata, am alergat pana la scoala la tine, la ora 16, nu erai acolo, terminasei deja." spune repede.
"Am terminat la 15." am spus si i-am dat parul de pe fata.
"Apoi am fost la tine acasa, nu era nimeni. Apoi am realizat ca probabil esti la club, pornisem spre el, dar am fost sunat si am plecat, apoi acum am terminat, am fugit un kilometru, sau chiar mai mult, ca sa ajung mai repede." a spus si a suflat greu, eu trecand de bar si luand un pahar, punand apa de la chiuveta si dandu-i-o, el band repede.
"Ma puteai suna, Harry. De asta s-au inventat telefoanele." am spus si am tusit usor, fumul intrand in plamanii mei.
"Nu am baterie la el. Aseara am uitat de el." doar am oftat si am dat din cap, uitandu-ma pe langa el ca sa vad clubul, eu intorcandu-si capul si privind in aceeasi directie cu mine.
"Ce e?" a spus incet.
"Merg sa iau o comanda. Stai aici." i-am zis simplu si am luat carnetelul de pe bar.
Am pornit spre acea persoana, fara sa-l mai las sa comenteze ceva.
"Ce doriti sa comandati?" am spus cand am ajuns in fata acele persoane si mi-am trecut limba peste buze.
"Vodka." a spus cascand, uitandu-se la decolteul meu, eu indreptandu-mi postura atunci cand l-am vazut holbandu-se. "Vodka si o camera pentru noi doi." a terminat ideea lui si am scuturat capul.
"Nu sunt dama de companie, sunt doar chelnerita." ii explic politicos si dau sa plec, el prinzandu-mi mana si intorcandu-ma.
"Nu cred ca patronului tau i-ar placea sa auda asta."
"Nu cred ca ti-ar placea sa iesi de aici cu un ochi vanat si cativa dinti lipsa." a tunat o voce din spatele meu si am simtit cum un fior se ridica pana in varful capului.
"Harry, e inregula." am soptit spre el atunci cand m-am intors si l-am impins spre bar, el mergand dupa indicatiile mele.
"Ti-a facut ceva?" a spus repede si mi-am rotit ochii.
"Sunt intreaga, Dumnezeule. Ma descurcam si singura." am spus si am trecut de bar, intrand dupa el si luand o sticla de pe un raft, turnand putin intr-un pahar si punand-o pe bar, facandu-i cu mana unei colege, ea ducand bautura la acea persoana.
"Imi pare rau, voiam doar sa te apar." a spus cu o voce de copil nu tocmai fericit, uitandu-se in jos, ochiul sau miscandu-se in stanga si in dreapta, dupa modelul mozaic de pe podea.
"Hei, e inregula." am murmurat si mi-am pus mana pe pieptul sau.
El mi-a zambit si si-a pus mana peste a mea, privindu-ma in ochi cu blandete.
"Drace, ador melodia asta." zice deodata si ma prinde de mana, tragandu-ma de dupa bar si razand, eu uitandu-ma speriata.
"Harry, nu e bine." ii zic si el doar ignora ce zic, tragandu-ma spre el si dansand cu mine prosteste, tragandu-ma in toate partile ca sa ma faca sa ma misc.
"Distreaza-te." a zis serios si eu am ras de tonul sau gros, dansand prosteste de mana cu el.
Radeam, dansam, tipam si cantam. Ma simteam bine, si toate astea datorita lui Harry. Intr-o fractiune de secunda, mainile mele au ajuns in parul sau umed inca de la ploaie, tragandu-l mai aproape de mine, ochiul sau privindu-ma incruntat, neintelegand ce vreau sa fac.
Cu toate acestea, el s-a conformat si s-a apropriat de mine, buzele mele lipindu-se de ale sale intr-un interval scurt, insa uimirea de pe fata lui se putea citii cu usurinta, si as mintii daca as spune ca nici eu nu eram uimita de propriile actiuni. L-am sarutat, scurt, dar totusi am facut-o. Acesta era al doilea nostru sarut, si de data asta, eu am facut pasul.
Imi pare rau ca am intarziat atat de mult cu acest capitol. Nu promit ca urmatorul capitol o sa va dea de gandit, insa sper sa reusesc sa fac acest lucru. Nu imi caut scuze pentru care sa nu fi postat, recunosc, mi a fost al dracului de lene. Ceau.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanficSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...