Skylar
Ce se intampla?
Singura intrebare care imi trece prin minte insa numeni nu are un raspuns. Doar ce ma certam cu Harry acum doua ore si acum sunt legata de un scaun si am o bucata de scotch peate buze. Nu inteleg cu ce am gresit sau ce rau am facut de ma aflu aici. Harry este cauza tuturor problemelor ce se invart in jurul meu, sunt sigura de asta. Acest tip de aici cu parul blond spre alb si dat pe spate, ce ma priveste jucaus, s a intitulat ca fiind Jesse Styles. Asta inseamna ca e fratele mai mic al lui Harry. Asta inseamna ca este dusmanul sau. Asta inseamna ca sunt in mari probleme. Si toate astea doar din cauza lui Harry.
Jesse se tot fataia prin camera aparent goala, fiind doar scaunul cu mine in mijloc si un dulapior intr o parte. El se fataia de la dulap la usa si invers, pana intr un sfarsit iesind de acolo atunci cand un tiuit s a auzit. Ce e asta? Incendiu?
"Printeso, ti a sosit iubirea vietii calare pe un cal." Mormaie in scarba blondul care tocmai ce intrase inapoi cu un pistol negru in mana si cu un cartus in alta.
Nu stiam exact la ce se refera, prin iubirea vietii si un cal, insa atunci cand ragetul baiatului cu ochi verzi se auzii, totul se conectase. Harry era aici.
Impuscaturi peste impuscaturi se auzira. Ce e asta?
Perspectuva autorului
Harry aflase coordonatele elicopterului, si impreuna cu Erik si Matt pornira ca sa o salveze pe frumoasa bruneta din ghiarele inamicului sau numarul unu, fratele sau mai mic mai exact. Totul era in ceata pentru Skylar care tot ce facea era sa se fataie in scaunul in care era prinsa cu niste scotch. Era speriata. Tot ce voia era sa plece departe de toate cheatiile astea. Voia sa revina la viata ei normala. Voia sa mearga la liceu ca sa ia note mari ca sa poata sa ajunga la facultatea ei. Totul era o mare furtuna pentru ea. Stia ca nu l poate parasii pe Harry, nu pentru ca il placea sau ceva, ci pentru bani. Skylar era cea mai materializta persoana de pe planeta si o stia, insa avea nevoie de bani pentru facultate, dar apoi ce? Dupa facultate ce o sa faca? Unde se va duce? Facultatea la cate voia sa mearga ea era in alt oras, si singura nu putea sa calatoreasca, mai bine zis, nu voia. Voia sa mearga cu Harry. Nu stia ce inseamna asta, nu stia de ce vrea sa plece cu el avand in vedere ca nu l place. Insa gandurile ei au fost intrerupte de usa care se sparsese si cavalerul ei intra. Cu parul prins la spate, cu tampla sangerandu i si cu tricoul sfasiat, Harry merse la frumoasa lui si o dezlega, cu o singura mana, caci bratul stang ii era ranit grav. Fusese impuscat.
M am gandit sa inchei aici acest capitol. Ne citim la urmatorul. S ar putea saptamana asta sa posteaz la "Loving me is murder" al doilea capitol, deci daca va plac serialele politiste o sa mi iubiti cartea.
Necorectat.
Vot + com va rog
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanficSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...