Skylar
Mainile imi erau transpirate si tremuram din toate incheieturile. Mesajul lasat de Harry in casuta mea vocala m-a inspaimantat. Mi-a zis ca vrea sa imi zica ceva important, si nu stiu daca era doar imaginatia mea, insa puteam jura ca si el era agitat. Nu stiu ce ia spus tatal meu la telefon in acea seara, insa nu a vrut sa imi spuna, nici el, nici Harry. Au secrete ascunse de mine? Poate. Insa sper sa il trag de limba in seara asta.
Am fost concediata de la club. Ei spun ca in ultimul timp nu m-am tinut serios de treaba, insa nu e asa. Eu chiar am lucrat chiar ore in plus. Probabil tata are ceva de a face cu asta. Insa acum ca slujba mea s-a dus dracului, singura mea sursa de finantare mai e Harry, si daca acel lucru important din seara asta este sa se desparta de mine, o sa fie urat. Eu nu cred ca as mai putea face ceva fara el. Tin prea mult la el si nu pot. Pur si simplu nu pot. Am nevoie de el mai tare decat cred si asta ma ucide pe interior.
"Skylar."
Am tresarit atunci cand mi-am auzit numele spus de vocea ferma a tatalui meu.
"Masina este jos. Pletosul te asteapta." A zis cu rautate in voce si eu m-am incruntat, dand totusi un zambet.
"Multumesc." Am zis si m-am ridicat de pe pat, prinzand telefonul meu de pe noptiera si apoi am iesit din camera.
Scarile parca au fost un topogan, eu alunecand deasupra lor cu o viteza uimitoare. Mi-am incaltat tenisii si am iesit pe usa, acolo unde furgoneta lui se afla. Imaginile din seara aia imi invadeaza mintea si eu nu ma pot oprii din zambit. Acele stele, acele cuvinte. Si apoi, puf. Telefonul primit de la tata si magia dispare.
"Intra." A spus el atunci cand s-a intins sa deschida usa de la masina pe interior, eu facand ce a zis. "Centura." M-a atentionat el si eu am tras-o repede peste cap, lingandu mi buzele oftand usor.
Era transpirat. Era agitat si ceva il macina. Vocea ferma, actiunile scurte si succinte. Ce urma acum? Urma ca el sa imi zica locul in care mergem. Nu m-am straduit cu hainele, blugi si tricou, alaturi de tenisi si hanorac. El deasemenea. Insa hanoracul sau lipsea. Avea o geaca de blugi, cu mai multe chestii lipite de ea, in genul insignelor.
Harry era cea mai dichisita persoana pe care am vazut-o dea lungul anilor, si asta ma incanta stiind ca este iubitul meu. Sau orice ar fi el. Pe langa aceasta imbracaminte, purta ochelarii sai de soare. Este amuzant, caci este noapte, insa el vrea sa ascunda cicatricea cu care m-am obisnuit. Acum ca stau si ma gandesc, Harry nu e urat deloc. Este chiar foarte frumos si gingas.
"La ce iti sta capul?"
Vocea sa groasa imi face umerii sa tresara. Mi-am intors capul catre el si l-am privit, el facand la fel. Masina nu se misca. Mi-am intors privirea spre geam si atunci am vazut semaforul. Era rosu. De asta stateam pe loc.
"Hm?" Insista el.
"La nimic, sincer. Doar priveam in gol. Nu stiu." Zic debusolata si apoi observ mana lui pe genunchiul meu, asezandu-mi-o pe a mea peste a lui, strecurandu-mi degetele printre ale lui.
A zambit la gestul meu, si nu un zambet stramb. Nu un ranjet. Nimic de fatada. A zambit si atat. Se simtea bine in compania mea. Si sa fiu sincera, tot ce stiu despre el este numele. Ceea ce ma inspaimanta. De unde are el bani ca sa-mi dea in fiecare zi? De unde are acea cicatrice si unde ii este familia?
"Unde mergem?"
Se pare ca intrebarea mea i-a facut mana sa se indeparteze de pe coapsa mea, degetele noastre deconectandu-se. L-a suparat intrebarea mea?
"E totul inregula?" Am intrebat grijulie si el a oftat usor.
"Relatia noastra merita ceva mai mult decat niste minciuni." A spus si sprancenele mele s-au atins intr-o incruntatura.
"Cum adica?"
"Adica o sa iti raspund in seara asta la orice intrebare legata de mine, si o sa o fac sincer, si nu o sa te condamn daca o sa fugi in batele lui taica-tu si o sa ma inchida dracului dupa acele gratii verticale." A spus repede si m-am incruntat cand am simtit drumul pietruit. Unde mergem?
"Okay, prima intrebare atunci. Unde mergem?" Am zis mai dur de data asta.
"Acasa la mine. Sau ce a mai ramas din ea." A spus si am tacut din gura pe parcursul drumului.
In seara asta o sa-l descopar pe Harry. De ce imi e frica?
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...