Harry
Privirea ei ma mânca, simtind cum ochii ei imi furnica fiecare centimetru al fetei. Tunsoarea ma schimba drastic, puteam sa simt asta si nu stiu inca daca imi convine asta sau nu.
Sky inca imi mângâia fata, privindu ma cu atenție.
"Crezi ca e prea mult si prea brusc?" am murmurat nesigur pe alegerea făcută.
Raspunsului ei a întârziat, privindu ma cu atenție, un zâmbet mic jucandu se pe buzele ei cărnoase.
"Nu, cred ca arati minunat. Chiar îți sta bine. Imi place. " mi a zambit ea, trecandu si o mana prin parul meu, acum scurt.
"Chiar crezi ca arată bine?"
"De ce as minți in legatura cu asta? Da, Harry, arată bine. Tu arati bine." m a complimentat ea iar.
Era suspect de bine dispusa acum, dacă luam in calcul atitudinea ei de mai devreme cand aproape ca ma plesnise peste fata ca am dormit cu ea, culmea, in casa si dormitorul meu.
"Tu cum mai esti? Cum îți mai e obrazul?"
I am prins barbia intre degete, intorcand o într-o parte, privind obrazul ei care acum nu mai era mov, ci rozaliu, semn ca vanataia aproape se vindecase.
"Imi pare rau ca nu am putut fi acolo sa am grija de tine, îți jur. O sa te protejez de acum încolo, îți promit."
"Nu trebuie sa o faci, plus ca, cine s ar fi gândit ca el ar face asta? Totul a fost spontan, poate ca nu ar fi trebuit sa l calc pe coada. Am atins o coarda sensibilă doar." a încercat ea sa i găsească scuze.
"Nu l mai apăra, adică stiu ca e taică tu si ca il iubesti, dar este inacceptabil ca el sa se comporte asa, mai ales cu tine. Esti tot ce mai are acum." am șoptit dandu i o șuviță de par dupa ureche.
"Nu i pasa asa de tare de mine pe cat ii pasa de noua lui iubita." si a rotit ea ochii.
"Hei, hai sa facem ceva ca sa te scoatem din starea asta, ce zici?" i am zambit trăgând o in bratele mele, lipindu mi fruntea de a ei si sarutandu i buzele scurt, însă drăgăstos.
"De cand esti tu asa lipicios?" a chicotit ea peste buzele mele, oferindu mi si ea un sărut, pe care l am primit cu bratele deschise, tanjind dupa atentia si dragostea ei.
"Doar taci si bucura te, Sky." i am susotit, prinzand o de solduri si ridicand o, picioarele ei incolacindu se in jurul meu, abdomenul meu fiind îmbrățișat de coapsele ei.
Si a lăsat capul pe spate, oferindu mi cale libera către gâtul ei, pe care l am sărutat si muscat cu blândețe, zumzaind pe pielea gatului ei, caci palmele sale mici imi creau carari in par. Adoram unde se îndreaptă acest lucru, însă nu ma simteam suta la suta împăcat cu mine daca urma sa fac dragoste cu ea. Nu ar fi fost corect pentru ea, plus ca nu era momentul potrivit. Ea merita toata atenta din lume, doar ce e mai bun si fin. Era firavă, iar corpul ei cantareata cinci grame in bratele mele.
Buzele ei s au lipit de maxilarul meu, poposind acolo cateva momente, timp in care palmele mele au săpat in coapsele ei, strangandu le ferm. M am apropriat de blatul din bucatarie, lăsând o pe el, însă inca fiind intre picioarele ei, palmele sale strangandu mi parul in pumni.
"Usor, tigroaico. Eu nu functionez decat seara in astfel de cazuri." i am facut cu ochiul, intinzand mana pe langa ea si luand cana de cafea pe care probabil ea o pregatise mai devreme, luand o gura din ea.
*
Timpul a trecut repede, acum fiind seara. Sky statea încruntată la tv, tot comentând despre nu stiu ce show pe care ea il urmarea si jura ca nu stiu ce tipa blondă n are ce cauta acolo, însă in realitate eu doar o aprobam ca sa ii aud vocea, privind in sus spre ea, caci stateam cu capul pe coapsele ei. Parul ei negru cobora in valuri peste sânii ei, fiind mai lung acum decat cand o cunoscusem. Devenise mai frumoasa, mai matură si cu siguranta mai senzuala. Daca pana acum o consideram o pustoaica, asta e momentul in care pun punct acestei faze, caci Sky a mea era, de fapt, o femeie superbă.
O femeie superbă de care ma indragostisem foarte tare.
Buna, si eu sunt șocantă tbh. Nu stiu ce m a apucat de am scris aici, nu stiu cat sau ce am scris, dar am facut o. Nu voiam sa mai continui cartea asta, v o spun sincer. Mi se pare infantila, n are sens, scriam oribil însă daca vouă va place, am zis sa va mai incant cu un capitol. Probabil e scurt, sunt constienta de asta etc etc.
Desigur ca am un scop ascuns pentru care am scris aici desi voiam sa sterge cartea.
Pe profilul meu exista o carte numita Alexander. Daca nu va supara sau deranjează, aruncati un ochi si acolo ca puteți sa trăiți fara unu ca doar l ati vazut pe Harry făcând o. (Daca nu v ati dat seama era o gluma)
Cu astea fiind spuse, nu o sa mai scriu aici, la cartea asta. Am enumerat mai sus câteva motive. Sper ca nu v am dezamăgit prea tare.
Ne auzim la alta carte.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
FanfictionSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...