16

2.6K 254 15
                                    

Harry

Lichidul galbui se scurgea pe latura mesei, Skylar fiind in picioare si facand pasi spre iesire. Am dat o in bara, stiu asta, la dracu stiu asta. Trebuia sa afle, riscam sa o pierd daca ii ascundeam asta, insa am pierdut o oricum.

Locul in care ne aflam nu e departe de casa ei, caci ea sta la perifierie. Stiu ca nu i a picat deloc bine ce a aflat. Drace, am stricat tot. Am pierdut o pe Sky, mi a aflat viata si la dracu, o sa mor in puscarie prntru toate infractiunile facute. Stiu ca Sky nu ar face asta, stiu ca ea o sa intre in bar si o sa ma ia in brate.

Si ca si cum dumnezeu m ar fi ascultat, parul ei negru se vede, si ochii ei albastrii se uita spre mine.

"Iubito-" dau sa zic dar ma intrerupe.

"Am uitat telefonul." Zice dur si ia obiectul de pe masa uitandu se la mine.

Ochii ei sunt aticlosi, ca si ai mei. Plange, e afectata de asta, si stiu ca o doare ca a aflat abia acum. Ma doare sufletul sa o vad asa, dar e cel mai bine. Ea merita sa stie asta.

Ma uit la ea cum sta in picioare si imi sterg obrazul cu gulerul tricoului. Ea se tine tare, fara sa lase o lacrima sa i curga, muscandu i buza rozalie si plina si rozalie ca sa nu lase lacrimile sa curga. O iubesc, jur pe ce am mai sfant ca o iubesc desi ea acum ma uraste. La dracu cu viata asta de cacat.

"Sky?" Murmur si cand imi ies din gandurile mele realizez ca ea deja plecase.

Fata cu parul negru plrcase din viata mea si din acest bar infect.

Ma ridic de pe scaun si arunc niste bani pe acea masa, iesind din bar si uitandu ma in toate partile ca sa imi dau seama pe unde a plecat. Nu o vad.

Fac un pas in stanga, unul in dreapta si la dracu. Nu e. Ma arunc in genunchi in fata barului si ma uit pierdut la cum vantul indoaie firele lungi de iarba.

Trebuie sa ma adun, sa o gasesc inainte sa o faca alt cineva. Imi scot telefonul din buzunar si ma incrunt cand vad ca numele ei deja clipocea pe ecran.

"Sky?" Zic repede si apoi ma uit in toate partile iar, sperand sa o vad.

"Harry? Unde esti? M am pierdut." Vocea ei e firava si imi musc buzele.

"Poftim, unde esti?" Zic repede.

"Nu stiu, eu doar-" si conexiunea se intrerupe, apoi dupa o secunda se reia, raspunzand apelului.

"Harold Styles?" Se aude o voce si simt cum pamantul imi tremura sub picioare.



Stiu ca e scurt, insa am zis sa postez repede. Vot+parere va rog. Sa fac toate capitolele din perspectiva lui harry sau sa o mai bag si pe sky?

Beauty And The BeastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum