Harry
O saptamana.
7 zile.
168 de ore.
Atat a trecut de cand Sky a plecat de langa mine. Ieri m am externat. Sunt oarecum stabil fizic, insa emotional, sunt distrus. Literalmente dustrus.
Nu mi a raspuns la mesaje, si cred ca are casuta vocala plina de mesaje de la mine.
Am plans saptamana asta, chiar am facut o. Imi pasa de ea, si regret asta. Regret ca i am spus ca o iubesc. Regret ca s au intamplat asta.
Insa, la naiba, as face o iar, indiferent ca voi suporta iar consecintele.
As face orice sa i simt buzele peste ale mele, inca o data. Chiar tin la ea.
"Harry."
Imi intorc capul spre Erik ce ma privea inca trist. N am nevoie de mila lui.
"Ce vrei?" Replic ager incruntat.
"Priveai in gol de cam 10 minute si suspinai. Doar n o sa pisi ochii iar dupa ea. E o tarfa nenorocita, care-"
Mana mea era in gatul lui, el fiind lipit de perete.
"Taci dracului, idiotule. Nu o numi asa, nu o cunosti." Marai la el si il strang mai tare.
"Drace, te face slab. Nu vezi asta?" Tipa la mine si il izbesc cu capul de peretele depozitului.
"Nu sunt slab!" Tip la el si ii dau drumul impingandu l din fata mea.
Eram mai inalt decat el, mai musculos, mai puternic. Un pustan de 18 ani nu are cum sa mi dea mie ordine.
"La ultima verificare eu eram liderul, nu un mucos de 18 ani care se da rotund pe langa mine." Spun simplu si imi iau cheile de la masina si geaca de piele iesind din depozit, mergand spre masina si urcand in ea.
Era seara, cam 11 noaptea chiar. Am decis sa merg la un drive, muream de foame ai nu aveam chef sa gatesc nimic, sau sa intru in apartamentul ala fara ea. Cred ca o sa ma duc la conac, o sa renunt la faza cu depozitul si o sa incerc sa imi fac o familie. Nu am cum sa stau si sa sufar toata viata.
Insa in momentul in care cuvantul "suferinta" mi a trecut prin minte, masina mea se opreste in fata casei ei. Luminile de la parter erau inchise, doar tv ul vazandu se deschis, apoi am privit in sus spre camera ei. Lumina era stinsa. E ora 11 noaptea, miercuri. Unde poate fi? Nu era pic de miscare in camera ei, fara televizor deschis, fara nimic. Ca si cum n ar fi acasa.
Daca nu e acasa, atunci unde?
Si apoi mi a picat fisa.
Clubul.
Barul.
La naiba cu numele lui sau ce o fi el.
Drace, ea era acolo. Ea chiar a plecat de langa mine.
N am stat sa gandesc, am plecat direct spre bar, parcand masina si intrand incruntat, privind imprejur.
Si asa era.
Imbracata in hainele alea oribil si scarbos de scurte, genele ei fiind date cu prea mult rimel si ploapele pline de fard roz. Buclele negre ii atarnau pe spate si fata, decolteul fiind groaznic de adanc.
Unde e Sky a mea?
Hello there. Am postat ieri un capitol si chiar nu ma asteptam sa fie atat de bine primit dupa acea pauza. Nu aveam de gand sa mai continui cu scrisul, insa aveam nevoie sa ma exteriorizez cumva.
Nu uitati de vot si comm, lasati mi opiniile voastre cu ceea ce credeti ca trebuie sau se va intampla in urmatorul capitol.
CITEȘTI
Beauty And The Beast
Hayran KurguSkylar Sykes este o tanara domnisoara de 18 ani, care hotaraste sa se angajeze la un club local, pentru a putea strange bani. Facultatea era destul de scumpa, iar tatal ei nu facea fata tuturor necesitatilor. Harry Styles, in varsta de 25 de ani o i...