Jin pula...dia asyik senyum.Dan buat muka smirk kepada kau.
"Macam mana dengan perbincangan kita sebelum ni..dah setuju? " kata En.Kim kepada parents kau.
"Nae..we already agreed with that..but..Y/N blum tahu lg.."kata parents kau.
"Apa yang Y/N blum tahu. Omma..appa..please tell me"kata kau.
"Actually..sbenarnya..kami berbincang untuk satukan kamu dan Jin. Kami tahu bahawa kamu sibuk beljar skrg ni..oleh itu, kami bincang supaya kamu dan Jin bertunang dahulu sampai kamu hbis beljar tak lama lagi,dan Jin mula bekerja di syarikat appa n abeoji kerja sekarang ni" terang appa kau panjang lebarnya.
"Mwo?! Let me think about this first, and I will tell you all keputusan Y/N"kata kau.
"Jin, can I talk with U? Alone." Kata kau."Nae..arasseo" kata Jin
Di laman.depan rumah kau
"Oppa tahu..semua ni susah untuk Y/N..oppa sanggup tunggu Y/N sampai lah yeobo habis belajar. "Kata Jin
"Thanks." Kata kau.
Dah 2 bulan lbih kau cuti sem..dan cuti kau tinggal 1 hari lagi. Kau masih belum beri jawapan kepada Jin dan Jin selalu mesej kau bahawa dia cintakan kau tapi kau tidak menjawab mesejnya.
Tinggal 30 minit sebelum kau boarding planes kau buat sesuatu.Penerbangan ke Amerika dalam masa 30 minit lagi sebelum berlepas.
Kedengaran suara yang memaklum bahawa waktu pelepasan ke US tidak lama lagi.
"Omma..appa..Y/N pergi dulu ye..takut tak sempat nanti" kata kau kepada parents kau lalu memeluk mereka dengan erat.
A/N
Kalau readers nak tau..Jin pun ade kat situ..k..back 2 de storySelepas kau peluk parents kau..kau pun pergi ke arah Jin untuk kata sesuatu sebelum kau pergi.
"Jin, saya dah nak pergi ni"kata kau.
"Nae..yeobo..nanti kat sana..take care..n..oppa nak yeobo tahu..oppa sanggup tggu yeobo sampai yeobo terima oppa."kata Jin lalu peluk kau.
"Nae." Kau melepaskan pelukan Jin lalu berjalan pergi ke tempat berlepas.
Tapi..selepas 10 tapak melangkah...kau berhenti lalu berlari ke arah Jin dan peluk Jin dengan erat.
"Yes. Y/N terima untuk tunang dengan oppa." Kata kau.
"Bwo??! Really??!! Fortunately, oppa bwak cincin tunang." Kata Jin lalu menyarungkan cincin yang bertatahkan berlian itu ke jari manis kau.
"Gomawo yeobo" kata jin lagi lalu.peluk kau lagi dengan lebih erat."Y/N nak oppa tunggu Y/N sampai Y/N habis belajar n good luck with your future job." Kata kau.
Pelepasan ke US hanya tinggal 10 minit lagi.
"Oklah..oppa..Annyeong.." kata kau with a broad smile.
Parents kau hanya.senyum melihat kau dan Jin sebentar tadi dan melihat kau berjalan ke balai pelepasan.
※※※※※※※SKIP※※※※※※※
Selepas 1 tahun..kau pun dah habis beljar di OXFORD..Jin pula dah berjaya dengan job dia.
Kau dan Jin telah berkahwin.
Kehidupan kau dan Jin sangat bahagia lebih2 lagi layanan Jin semakin bertambah terhadap kau bila kau mengandung twin lelaki dan perempuan.-----THE END-----
A/N
Finally..hbis jgak part Jin...ending x bez kn..author dh mls nk tlis + ngntuk..I'm sleepy right now tremendously..So..part ni..mgkin bleyh topup sbulan @ 2 mggu lbih..sblum part bru siap..mian..klau part Jin ni x bez..
K.Annyeong..
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
Hayran KurguNo description..^.^ Just..This is malay fanfic. N...DONE! ^.^ Achievement: 07/01/2017 #24 in Random 10/03/2017 #15 in Random THANKS 4 DE NICE COVER! Cover by : B'S GRAPHIC 2.0