JUNGKOOK ¦29.4

941 63 8
                                    

◎byuntae.. maybe?◎

"Y/n! Irreona!" Jerit omma dari tingkat bawah.

Aku bangkit lalu berjalan ke arah tandas sambil membawa tuala bersama aku.

Sesudah sahaja mandi dan bersiap memakai pakaian sekolah, aku mengambil fon aku di night stand lalu membukanya.
Terpapar gambar crush aku iaitu jeon jungkook pada lockscreen. Ya, memang dia crush aku dan nasib lah aku sempat ambil gambar dia time kat sekolah dan gambar yang ada pada instagramnya.

Sejujurnya aku memang sukakan jungkook dah lama. Tapi, perasaan aku tu hanya sia sia sebab mana mungkin aku dapat luahkannya. Jungkook seorang yang popular kat sekolah. Budak hot nak terima aku? Memang beranganlah jawabnya.

Skip

Aku datang awal ke sekolah macam biasa. Time ni memang tak ada orang kat sekolah. Kalau ada pun, hanya 2 orang termasuk aku.

Aku berjalan ke arah locker yang berada di tingkat 2 untuk mengambil buku. Lepas ambil buku, aku cepat cepat tutup pintu locker dan lari ke arah kelas. Memang aku akan lari sebab aku takut. Gila tak takut, dah lah awal pagi, sorang pulak kat kawasan locker. Seram tho.

Semasa aku lari sambil bawak buku, aku tak perasan yang ada seorang namja di hadapan aku. Dan, memang betul orang cakap, malang tak berbau. Aku terlanggar namja tu.

Masalahnya, aku terjatuh di atas namja tu. Yang paling penting!
Namja tu ialah jungkook!

"Jungkook.." kata aku perlahan.

Jungkook mendekatkan muka dia ke arah aku.
Aku membulatkan mata kerana terkejut lalu bangun dan kutip buku buku aku yang jatuh tadi.

Jungkook turut bangun lalu membetulkan bajunya.

Sebaik sahaja aku selesai kutip buku, aku berdiri lalu memulakan niat untuk tunduk kepada jungkook dan ucap maaf atas apa yang aku dah buat. Tapi, semua tu tak kesampaian.

Jungkook menolak aku ke arah locker dan dia mendekatkan dirinya ke arah aku. Jungkook meletakkan kedua dua tangannya di sebelah aku tanda mengunci jalan keluar untuk aku.

Jantung aku..
Dup dap! Dup dap!

"M-mm-mianhae.." kata aku

"Cheonma.. neol joahae(?)*saya sukakannya*" kata jungkook lalu smirk

"Let me go..."

"Andwae"

"Jeongmal.."

"No.."

"Jeongm-"

Belum sempat aku habiskan kata aku. Satu bibir yang agak panas menyentuh bibir merah aku.

Omo! Jungkook kiss aku!
My crush steal my first kiss!
Bahagianya!

Aku membulatkan mata aku. Jungkook terus kiss aku tanpa berhenti lalu meletakkan kedua dua tangannya pada pinggang aku lalu memeluk aku. Jungkook menarik badan aku ke arah badannya. Kali ni, just one inches jarak aku dengan jungkook.

Aku membalas kiss jungkook. For 2 minutes, then jungkook lepaskannya.

"Nice" kata jungkook kepada aku

Aku hanya tunduk malu

"Yah.. don't be shy y/n.."

"How?..you know my name?"

"I've been stalk for you every single day babe."

"B-bwo?!"

"Hajima. I know that you have crush on me right?"

Aku hanya diamkan diri kerana malu.

"Hajima. Officially now. You are mine" kata jungkook lalu mencium dahi aku.

Kringgg!!!
Bunyi loceng

"Gotta go now."

"Nae" kata aku

"See you this evening. Right here."

"Nae."

Again!
He kissed me

Jungkook cium aku sekali lagi. Dan aku membalasnya. That kiss was really passionate.

Then, jungkook lari dari situ menuju ke kelasnya.

Sebelum tu, dia sempat wink kepada aku.

Aku hanya senyum kepadanya~~

The end~~

Ok.. part ni quite short.
Hambar, macam biasa

Mian for typo, grammar and merapu

Vote✅
Comment✅

😁

Okay, ni seriously need your response

Please comment!
Jungkook or V akan jdi hero part VKOOK bhgian 2..

Selagi tak de kputusan, i will not update.
Tapi, seeloknya..sebelum jumaat ni. Boleh?

Btw, love you guys sebab support this ff.😍😍😘😭😭

👉01022017👈



BTS IMAGINESWhere stories live. Discover now