Kau tidak merasakn sebarang denyutan di lengannya dan tidak rasa degupan di jantungnya.
Lalu kau menangis teresak-esak.
Tiba2 doctor dan nurse msuk ke dalam bilik Rapmon..mreka bergegas untuk menyelamatkan Rapmon. Mereka mengoyak baju rapmon dengan segera...doctor mggunakan difibrilator untuk jantung supaya Rapmon sedar walaupun dalam keadaan lemah.
Setelah 3 kli kejutan elektrik dilakukan pada dada Rapmon..namun..Rapmon tetap tak sdarkan dri..doctor hnya mlkukannya sbnyak 3 kli shja..kerana mengikut procedure..
Kau mnangis teresak-esak..kau tak boleh lihat rapmon tiada lagi di dunia ni bgitu shja..mjurlah ade omma kau yang dapat menenangkan dri kau. Disebabkan kau sangat sedih..dan akibat kau tak makan dari semalam..tenaga kau kurang..kau pitam di luar bilik Rapmon...
Kau dimasukkan ke dalam wad kerana bimbang sesuatu yang lbih truk brlku trhdap kau.
Apabila kau sedar..kau lihat Rapmon ade di sebelah kau..sambil snyum...Rapmon berkata kepada kau..
Y/N..jgnlah sedih..aku akan sentiasa ade di sisi kau..kata Rapmon.
Yahh!! Pabo!! Apa kau merepek ni! Tulah..tidurlah lagi..petang2..kaki tak basuh..kalau nak tidur..lain kali..bsuhlah kaki tu..kalau nak tidur petang pun..agak2 ah..marah Rapmon.
Weyh..kau mimpi ape?tanya Rapmon.
Yahh..Rapmon! Janganlah tggalkan aku..aku tak boleh hidup..kalau kau takde..kaulah..kawan sejati aku..takde orang lain yang boleh ganti tempat kau.. jeongmal saranghaeyo.. aku nak kau jadi namjachingu kata kau sambil menangis teresak-esak lalu memeluk Rapmon.
Dah..dah..aku ade ni..jangan sedih2..aku takkan tinggalkan kau.. aku akan jadi namjachingu kau.. nado jeongmal saranghae..dah..jangan nangis..mian..kalau buat kau sedih..kata Rapmon smbil mengusap rambut kau dengan lembut.
Rapmon memegang dagu kau..lalu mendekatkan mukanya ke muka kau..
Can we? Tanya Rapmon..
Yes..kata kau..
Lalu Rapmon mencium kau..
Hari tulah kau sedih dan hari yang kau paling suka dan tak dapat dilupakan..
※※※※※※※※※※※※※※※※※
DONE!! GOTCHA!! ADE YANG KENA TIPU TAK..
SORRY..KALAU PART NI X BEZ..KALAU BEZ..VOTE JUSEYO..
MIAN FOR ANY TYPO..AUTHOR DAH MALAS NAK DOUBLE CHECK..
AUTHOR NAK MINTAK TOLONG BOLEH? SENANG JE..
TOLONG PROMOTE..
KAMSAHAMNIDA...
Thanks utk yukiryu99 sbb bgtau nama alat tu. Hahaha
ANNYEONG~~
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
ФанфикNo description..^.^ Just..This is malay fanfic. N...DONE! ^.^ Achievement: 07/01/2017 #24 in Random 10/03/2017 #15 in Random THANKS 4 DE NICE COVER! Cover by : B'S GRAPHIC 2.0