HELLO!!!!!! ^^

441 20 0
                                    

Assalamualaikum..
Hi girl!

K.. sebnarnya.. part ni tak penting sangat.. tapi.. saya sangat mngharapkan perkara ini mnjadi satu prkara yg pnting untuk anda👍😁

Now.. its been 20k+ readers..
Sy sangat berharap yang FF ni mendapat 30k+ readers on 24Feb atau sebelum tarikh tu pun tak apa..

Sebabnya adalah...

That day is my precious day.
So, klau boleh.. klau boleh lah😭

Saya dapat hdiah birthday from korang iaitu 30k readers.

Klau rasa sy ni mngada.. sy mntak maaf dari hjung rmbut hgga hjung kaki.. cey wah..

Sbnarnya.. vote korang pun dah kira satu hadiah yang paling bermakna untuk saya.

Of course lah.. semua author pun mesti suka gila nak matey kalau ramai vote untuk cerita yang dia tulis. Readers yang tengah baca ni pun.. mesti ada yang bergelar sebagai 'author' in wattpad story.

Am i right?

Mesti rasa happy kalau readers & votes mningkat.. kan?!

So.. disebabkan nak meningkatkan readers and votes.. saya akan update ff ni sebanyak mungkin.. sebanyak yang saya sempat..

Dengan cara ni, saya akan melupakan usia saya yang dah semakin meningkat..

Dah jadi mak cik dah.. aku nih..👩👵

And.. umur saya tak perlulah diberitahu.. hehehe..

Biarlah rahsia bak kata dato siti👍👍

And... that's it. Tu je kut.. nak bagitahu..

By the way.. untuk readers yang birthday dia 13 feb yang mna hari comeback BTS (klau tak slap sy lah..)

Anda ptut brbangga.
You really are a lucky person!

Maafkan sy.. klau saya ada buat salah, mngada, part yang entah pape.. bosan gila ke.. apa ke.. sy mntak maaf sangat2

Sy mncuba tuk jadi seorang pnulis ff yang berkalibel(?)

Jap jap!

Sebelum tu,

24 Feb nanti jugak.. saya akan meng update part 1-7 for bts chatroom.
Sy dah publish 2 hari bulan lpas..
I hope, that story will get a lot of your loves.
Dan!
Story tu in english.
Memang tak sah ah.. klau xde kesalahan grammar.
Msti ade pnya.. trsmbunyi kat mana2

Cover for bts chatroom👆👆👆👆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cover for bts chatroom👆👆👆👆

K.. dah tu je..

Dah banyak merepek pulak.. hohoho!

😁😁🐵

Bye!👋
Annyeong!👋
Assalamualaikum!👋

09022017

BTS IMAGINESWhere stories live. Discover now