Suga ¦13.2

1.5K 66 0
                                    

◆romance.. maybe... dunno lahh.. byuntae a little bit🙈◆

Kau merupakan seorang perempuan yang suka clubbing. Tapi, kau anti arak. Kau bukannya tak suka arak, tapi kau tak boleh ambil arak sebab kau ada allergy ke apa entah kalau minum arak. And, kau akan jadi over mabuk kalau minum arak. So, kau tak minum arak.

Suga seorang dj dan rapper kat club yang tak pernah kau pergi. Suga seorang yang berbakat dalam dj dan rapper. Suga bukannya seorang playboy dan dia pun tak suka arak. Walaupun benda tu tak boleh dielak bila kerja kat club.

Malam tu, kau pergi club yang suga kerja buat pertama kalinya. Biasanya kau tak pernah pergi club lain kecuali club favourite kau tu, tapi malam tu kau cuba pergi club lain. Tu pun disebabkan oleh rakan kau yang sewa club tu untuk buat birthday party.

Malam tu kira cam happy sangat la. Kau menari, jumpa kawan kau yang lain. Sampailah kau penat menari, kau berhenti untuk minum. Kau pun pesanlah air cola.
Tengah tunggu air, tiba tiba kawan kau datang.

"Yah! Y/n! Amacam? Okay tak birthday party aku?" Kata kawan kau.

"Yahh! Terkejut aku! Okay! Best birthday party ever!" Kata kau.

"Yah! Y/n kau nampak tak namja dj kat atas sana tu?" Kata kawan kau

"Mana? Tak nampak pun" kata kau sambil berusaha mencari dj yang kawan kau maksudkan.

"Sana tu.." kata kawan kau lagi

"Mana?!" Kata kau lagi, kali ni dengan nada yang agak geram

Tanpa kau sedar yang air kau yang dipesan tadi dah sampai. Kawan kau tu pun nak buat prank untuk kau dengan letak cecair alkohol dalam air cola kau.

"Yahh! Mana dj tu?" Tanya kau lagi

"Tak apalah! Annyeong!" Kata kawan kau lalu berlalu pergi

Kau pun minumlah air kau. 5 minit kemudian, kau dah start jadi mabuk.
*cepatnya mabuk, mstilah.. kan tak boleh mnum.. allergy ke apa ntah.. memang cpat lah dia brtndak*

Time tu, orang lain dalam club tengah rancak dance sebab lagu yang dipasang tu.. lagu rancak.

Tiba tiba kau naik atas pentas di mana tempat dj iaitu suga sedang jalankan tugas dia.

Kau berjalan terhuyung hayang naik ke atas pentas DJ. Time ni.. memang kau jadi pelik. Kau pandanh suga tanpa berhenti. Suga yang tadi tengah buat kerja dia, tiba tiba berhenti lalu memandang kau dengan pelik.

"Urmm. Miss? Gwenchana? Cik tak boleh ada kat sini. Cik perlu pergi sekarang. Mianhae." Kata Suga lalu cuba memimpin kau untuk turun dari pentas tu

Bila Suga pimpin je kau, kau elak dannnnnn... chu~~~
Kau tiba tiba cium bibir suga.
Kawan kawan kau yang cuba prank kau ambil gambar kau dengan suga tengah bercium di atas pentas DJ.

"Hahahah! Got it!" Kata kawan kau.

Tapi, mujurlah kau cium Suga sekejap je. Lepas tu, kau terus peluk suga sebab nak suga papah kau pergi dari situ.

Suga pun papah kau keluar dari club tu. Kau meroyan lagi kuat bila keluar club. Muka, tangan, leher, kaki kau semua dah kelihatan bintik bintik merah. Tanda allergic kau mula terserlah.
*terserlah kauuu... hahahah*

"Apasal dengan yeoja ni? Gila ke apa?" Kata suga dalam hatinya

"Nampak macam muda daripada aku ataupun sebaya aku, tapi, minum.. mengalahkan orang yang lebih tua. Tapi, kenapa seluruh badan dia merah? Apa aku nak buat ni?! Fikir MIN YOONGI!" Kata suga lagi dalam hatinya.

BTS IMAGINESWhere stories live. Discover now