◎romance◎
Aku & jin dah hampir 2 tahun berkahwin. Tapi, kami belum dikurniakan seorang cahaya mata atas sebab kami merancang. Hehehe. First & second year adalah honeymoon year or party year untuk kami berdua sebelum menimang cahaya mata.
Malam tu, lepas dinner dengan jin kat rumah.. tiba tiba aku rasa mual. Aku berlari ke arah tandas.
"Jagi.. gwenchana?!" Tanya jin dari luar tandas.
"Nae! I'm okay! Jangan risau.."
"Betul?"
"Nae.. bwuerkk!" Sekali lagi aku muntah
"Bagi oppa masuk.. tak okay tu.. jangan tipu.."
"Tak apa.. oppa tunggu dulu kat luar.. jagi okay.."
5 minit kemudian~~
Aku keluar dari tandas agak lemah.
"Jagi okay? Kenapa ni.. makan apa? Bagitahu oppa."
"Molla.. don't worry.. sikit je.."
"Pergi klinik nak?"
"Shirreo!"
"Nae.. jagi naik atas.. rehat.. biar oppa kemas semua ni..."
"Tak pe.. jagi boleh tolong.."
"Betul?"
"Yes!"
"Okay."
Skip~~
Keesokan harinya~~"Oppa pergi dulu! Dah lewat ni!"
"Nae! Hati hati!"
"Nae"
Sebaik sahaja jin keluar pergi kerja.. aku termenung seorang sebab fikir.. kenapa aku selalu nuntah muntah. Tiba tiba.. aku teringat yang unnie aku dulu.. masa dia mengandungkan nephew kesayangan aku tu.. dia selalu muntah muntah.
"B-bwo?! Takkanlah aku mengandung?!" Monolog aku sendiri
Disebabkan ragu ragu, aku pergi farmasi yang dekat dengan rumah aku untuk beli pregnancy test.
Skip
"Nak cuba sekarang? Atau nak tunggu jin oppa balik dulu? Tunggu jin oppa balik dululah.. "
Aku menunggu jin balik dengan perasaan gemuruh & berdebar. Disebabkan aku dah tak sabar sangat.. aku mesej jin.. sebab nak dia balik awal sikit.. dari kerja
Oppa!
Harini.. oppa balik awal sikit boleh tak? Ada sesuatu yang jagi nak bagitahu..5 minit jugak.. aku tunggu jin reply..
Akhirnya dia reply..Wae? Okay.. lunch.. oppa balik.
Nae!
S
kip
"Y/n! Oppa dah balik!"
"Ah.. oppa. "
"Ada apa?"
"Kita lunch dulu.. y/n dah masak tu.. lepas lunch.. y/n bagitahu oppa.. okay?"
"Ah.. nae."
Skip..
Lepas lunch.."So.. apa dia?"
"Kejap.. jagi pergi tandas jap.. oppa tunggu ye?"
"Nae"
Aku pergi ke tandas.. dan membuat test tersebut. Pada pregnancy test tu menunjukkan yang aku mengandung!
Akibat terlalu excited. Aku jerit.
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
FanfictionNo description..^.^ Just..This is malay fanfic. N...DONE! ^.^ Achievement: 07/01/2017 #24 in Random 10/03/2017 #15 in Random THANKS 4 DE NICE COVER! Cover by : B'S GRAPHIC 2.0