◆Romance◆
Kau merupakan seorang perempuan yang biasa dan nerd. Pkai cermin mata. Dan kau bukannya seorang yang slim macam actress yeoja korea smua tuh. Kau seorang yang chubby. Comel. Kau juga seorang yang kuat makan.
Sampailah satu hari ni, kawan lama kau buat reunion. Kau pun pergilah. Tapi.. kat majlis reunion tu..."Annyeonghaseyo!" Sapa kau kepada rakan rakan baik lama kau.
"Who are you? Aku tak kenal yeoja and chingu yang gemuk macam ni. And.. for your information, orang yang gemuk macam kau ni tak layak untuk berkawan dengan aku dan kawan kawan aku!" Perli bekas rakan baik kau kepada kau.
"Ni akulah.. takkan korang tak kenal" kata kau lagi kepada chingu kau dengan muka yang agak sedih
"Y/N!! Apa dah jadi dengan kau?! Kau dah gemuk, hodoh.. sapa yang nak jadi kwan kau lagi ah?!" Kata chingu kau lagi dengan suara yang memerli kau.
"Sorry skit. Kau tak layak nak kawan dengan kami semua! Hahahaha!" Kata chingu chingu kau yang lain lalu ketawa atas sebab nak ejek kau.
Kau hanya mendiamkan diri dan kau berlalu pergi dari situ. Sejak dari haritu, kau berazam untuk berubah dan kau nak buktikan kepada chingu chingu kau yang telah mengejek kaj bahawa kau mampu berubah dan mampu untuk buktikan bahawa kau bukannya seorang yeoja yang akan menjadi seorang yang tak cantik selamanya.
Sejak haritu, lepas kau balik kerja dan pagi hari minggu.. kau akan ke gym.
Kau sangat gigih exercise di favourite gym kau tu. Sampailah.. tiba masanya untuk kau pulang ke rumah. Kau berjalan ke arah locker untuk menukar baju tetapi!! Kau dah terlanggar seseorang.
"Ahh.. appo!" Kata kau
"A-ahh.. mianhae! Jeongmal mianhae!" Kata lelaki tu sambil tunduk 90°
"Ah.. cheonma" kata kau
"Annyeong, park jimin imnida. You can call me jimin." kata jimin lalu senyum kepada kau.
Kau memandang muka jimin yang menyebabkan mata kau tidak berhenti memandang muka jimin.
"Hello.. are you okay?" Kata jimin kepada kau sambil melambai lambai tangannya di hadapan muka kau.
"A-ah?! I'm okay." Kata kau
"Y/n imnida" kata kau
"Ummm... so.. disebabkan saya dah langgar awak.. apa kata saya belanja awak kat cafe depan gym ni. Bukan apa, sebagai tanda minta maaf. Boleh?" Kata Jimin kepada kau.
"Ah.. it's okay. Tak perlu. " kata kau ringkas
"Takpelah. Jom. Sekurang kurangnya saya taklah rasa bersalah sangat terhadap awak" kata Jimin
"Ahh.. kalau awak daj cakap macam tu.. boleh tunggu kejap? Saya nak tukar baju dulu" kata kau kepada jimin lalu senyum. Sebnarnya, memang kau nak sangat pergi cafe depan gym tuh sebab kau dah kempunan gila ngan coffee kat cafe tu. Hahaha
"Ah.. okay" kata jimin lalu senyum
Skip~~~
Kat lucky cafe"So, y/n. Boleh saya tahu.. awak baru join kat gym ni ke? Bukan apa. Saya tak pernah nampak pun awak sebelum ni." Kata Jimin
"Nae. Saya baru je join gym ni" kata kau lalu menghirup coffee panas di hadapan kau.
"Boleh saya tahu, kenapa awak join gym ni and tadi saya nampak awak workout semangat gila. Jangan marah ye." Kata jimin lagi.
"B-bwo?! Awak tengok saya workout?! " kata kau dengan terkejutnya
"N-nae.. mianhae" kata jimin lalu menundukkan kepalanya
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
FanficNo description..^.^ Just..This is malay fanfic. N...DONE! ^.^ Achievement: 07/01/2017 #24 in Random 10/03/2017 #15 in Random THANKS 4 DE NICE COVER! Cover by : B'S GRAPHIC 2.0