SUGA ¦6.1

2K 98 2
                                    

◎action+romance(yg x berapa)◎

Suga merupakan seorang polis yang sangat berani,malas belajar (sebab tulah.. dia pilih untuk jadi polis..sbb sikapnya yang malas belajar...hahaha), pantang dicabar & menerima segala cabaran yang datang kepadanya dengan atau.. be open to new challenge..

Pada suatu hari,
*crta bdak2 lgi..hehehe*

Inspector Kim telah kehilangan pistol berharganya iaitu pistol penghargaan daripada pihak polis Seoul. Beliau syak bahawa pelajar Seoul Highschool telah mencuri pistolnya kerana beberapa hari yang lepas..ade 2 orang peljar datang ke balai polis. Oleh itu, Inspector Kim arahkan Suga untuk menyamar menjadi seorang pelajar Seoul Highschool bagi menyelesaikan kes kehilangan pistolnya..

Pelbagai alasan yang Suga beri supaya dia tak handle kes ni.. tapi Inspector Kim tetap memaksanya. Suga tiada pilihan lain jadi terpaksalah dia menyamar jadi seorang pelajar di Seoul Highschool pada esok harinya.

Keesokan harinya,

Suga berjalan ke arah Seoul Highschool dengan langkah yang sangat berat dan wajah yang murung. Setibanya di hadapan pintu pagar sekolah.. Suga berhenti dan dia melihat di sekeliling sekolah itu dan dia ternampak guru disiplin menunggu di hadapan pagar sekolah sambil memegang rotan. Pada awalnya, guru tu nak denda Suga kerana Suga datang ke sekolah agak lewat tapi Suga sempat tunjuk surat pendaftaran pelajar baru ke Seoul Highschool kepada guru tu. Cikgu tu membawa Suga ke office skolah. Dalam perjalanan, Suga ternampak beberapa orang pelajar lelaki didenda di padang.
Akhirnya.. mereka tiba di office skolah lalu berjumpa dengan pengetu sekolah.

Skip~~~~

Suga masuk ke dalam kelasnya selepas guru disiplin tadi masuk ke dalam kelasnya. Suga memperkenalkan dirinya di hadapan semua plajar klasnya.

"Mmm...annyeong..suga imnida" kata suga dngan malasnya.

"Yahh.. pabo! Elok eloklah" marah guru dsiplin tadi iaitu En. Park sambil pukul kpala suga dengan rotan.

"Appo!!! " kata suga dengan marahnya sambil ingin mengeluarkan pistol dari sisi pinggangnya lalu acu kepada en. park.. tapi.. dia baru teringat bahawa dia tak bawa pistolnya haritu.

"Yahh!!" Marah En. Park

"Ah.. ah... Mianhae.. Annyeonghaseyo, Min Yoongi imnida. Boleh panggil Suga." Kata suga dengan poker facenya

"Sugar ke.. mesti manis.. 하하하하하!! " kata seorang plajar lelaki dan rakan2 nya yang duduk di blkang kelas.

Pada masa tu, suga syak bhawa lelaki tulah yang curi pistol inspector Kim.

"Awak boleh duduk tepi Jungkook" kata En. Park

"Hyung jangan layan diorang tu dan jangan cari pasal dengan diorang. Diorang tu kingka sekolah ni. Geng GOT7" kata jungkook kpd suga.

Skip~~

Akhirnya sesi pembelajaran tiba ke akhirnya. Semua yg dibljar oleh suga bagaikan masuk tlinga knan kluar tlinga kiri. Mklumlah, dia haters belajar kutt... memang jadi camtulah jawabnya.

Bila suga sedang brjln blik rumah.. dia ternampak kau.

Dia menghampiri kau dan mengajak kau keluar.

"Ah.. annyeong miss y/n" kta suga

"Ah... yoongi kan.. plajar baru kat sk ni kn?" Kata kau

"Nae.. saya cuma nak tanya.. boleh tak malam ni kita kluar?" Tanya suga

"Bwo? Maksud awak?" Tanya kau lagi. Sebenarnya kau sukakan suga. Hensem kut. Tapi kau ktepikan perasaan tuh sebab kau ingatkan yang suga tu masih lagi beljar dan kau pula dah bekerja. Tak manislah kalau cikgu ade hbungan dengan anak muris sndri.

BTS IMAGINESWhere stories live. Discover now