Bab{4}

657 57 0
                                    

Bts itu adalah kumpulan lelaki populer kat sekolah hits..sebab lagu-lagu yang mereka hasil kan.
Kumpulan doran terdiri daripada 7Orang iaitu:jin,rapmons(kim nam joon),suga(min yoongi),j-hope(jung heosok) v(kim teahyung),park jimin dan jeon jungkook.. yang kau langgar tu ialah suga dia tu agak dinggin.

Dia tu agak dinggin.........

"Arggghhh....'jihyo menjerit separuh berbisik,takut ommanya meleter sebab waktu tu dah tepat pukul 10:00
malam.memang jihyo tak dapat tidur nyenyak asyik terfikir kan namja atau dikenali sebagai suga.perkataan dia tu agak dinggin asyik je main difikirannya..cheolyn lah punya pasal.

Kejap-kejap dia dinggin ye memang aku pun mengaku dia agak dinggin tapi dia juga agak caring.

*Flashback*

Nasib baik noona langgar saya kalau langgar dinding tadi macam mana?-suga..

"Arrghhh...'jihyo menjerit lagi kali ini bersamaan ketawa malu-malu kucing.. hehe gedik juga aku nii

*Esokan harinya*

"Anyeong,jihyo.'sapa cheolyn.

"Anyeong..'jihyo balas sapaan cheolyn jangan lupa bayang senyuman manis yang jihyo lempar kan pada cheolyn>o<

"Ermm...cheolyn aku nak tanya'tergagap-gagap jihyo bercakap

"Kenapa..'serius cheolyn menantang jihyo takut juga dia sebab sahabat karibnya dah tergagap-gagap.

"Ermmm...suga kelas apa?'serius waktu tu jihyo blushing gila..

"wagahahaha..'cheolyn gelak ingat apa tadi..

"Napa kau gelak..'bertambah blushing jihyo dibuatnya..

"ehem...'cheolyn berdeham tanda berhenti ketawa..
"Dia pt2...'cheolyn senggih.

"Kau suka dia erk..'cheolyn sindir.

"Ihh...m..m.manada.'sekali lagi tergagap-gagap jihyo menjawab..

"Eleh takpe..aku faham....'kali ini cheolyn pulak tersenggih macam kerang busuk.

"Erkk..apa maksud kau.'tanya jihyo tak sedap hati..

"Aku suka kan v...'ringkas cheolyn memjawab.

"teahyung kan...fuhh lega.'jihyo menghembus nafas lega..

"Haa memang sah kau suka kan suga..
Kau takut aku rampas suga kau erk don't worry aku takkan rampas punya' cheolyn kenyit kan matanya nakal.

Aku pulak...hailah~ apa lagi tersengih macam kerang busuklah...

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now