Bab{32}

407 39 0
                                    

"Huh...a..a..aku kat mana'jihyo baru sedar dari tidurnya,kepalanya terasa berat sekali penglihatannya juga samar-samar...

"Jihyo kau ok,nak aku panggil doctor?'
cheolyn dari tadi melihat gelagat jihyo yang mengurut kepalanya akhirnya bersuara...

"Cheolyn awak ke tu?...'jihyo masih lagi ligat mengurut kepalanya..

"Ye ini aku cheolyn..'cheolyn mengambil tempat disebelah jihyo lalu mengurut kepala jihyo,jihyo hanya bersandar di badan cheolyn air mata mula jatuh...

"Jihyo kenapa menangis ni?'cheolyn bertanya lembut badan jihyo dipusing kan supaya menghadap mukannya..

"A..a..aku rindu kan s..s...suga..'tersedu-sedan jihyo...
cheolyn hanya menundukan mukannya....

"Jihyo sebenarnya....'cheolyn terdiam lagi.."kenapa cheolyn...'jihyo bertanya matanya dibulat kan*innocent face*
makin serba salah cheolyn dibuatnya..

"Sebenarnya seojun tu suga...'cheolyn akhirnya mengambil keputusan untuk memberitahu perkara ni kepada jihyo sebab baginya jihyo ada hak untuk tahu...

"A..apa..'setiap perkataan cheolyn tidak dapat di terima oleh otaknya...
"Dan...dan sekarang suga dalam keadaan coma...'cheolyn sambung lagi kata-katanya...kali ini jantung jihyo seolah-olah terputus,hatinya koyak hancur......

"Aku nak jumpa suga,sekarang..'itu saja yang terkeluar dari mulut jihyo..

*******************

"Suga sii...'sayu suara jihyo memanggil  nama itu...kelibat suga yang terlantang lesu diatas katil,badanya habis bersambung dengan wayar-wayar kecil..
Semakin sebak dada jihyo akhirnya air matanya yang ditahan tumpah juga..

"Maafkan saya sebab tak ada kat sisi awak saat awak perlu sangat kan saya....maafkan saya sebab saya ego..sob...sob..sob...maafkan saya sebab saya terlalu cepat mengalah...maafkan saya....sob...sob...jadi bangunlah suga sii...saya ada kat sisi awak sekarang...saya akan sentiasa ada dekat sisi awak....sob...sob...sob...jadi tolong bangun.....'jihyo menangis tersedu-sedan,namun keadaan namja itu tetap sama terlantang lesu...

"Suga sii...bangunlah....'jihyo mengengam tangan namja itu lalu menutup mukanya dengan tangan namja itu...

Jimin yang memerhatikan gelagat jihyo dari sebalik dinding turut bersedih...ditekup mulutnya air matanya turut jatuh....

*****************

"Awak nak apa jumpa saya ni jimin??'sarah dengan ke gedikannya memandang muka jimin yang sudah berkerut-kerut...

"Saya nak awak jujur dengan saya sarah apa sebenarnya hubungan awak dengan suga hyung...'jimin sudah tidak dapat tahan dia harus mencari kebenaran....

*flashback*
"Tolong saya siasat siapa sarah sebenarnya.....saya rasa dia nak apa-apakan seseorang...'-suga.

*End flashback*

apa yang dimaksud kan oleh namja itu,nak apa-apakan seseorang..

"A...a..apa yang awak merepek ni siapa suga?'tergagap sarah..

"You know seojun....'jimin tersenggih kejam dia tahu sarah pasti sembunyikan sesuatu jelas gadis itu seperti cacing kepanasan...

"Ok...well as you wish i will tell you apa hubungan saya dengan seojun...firstly...FIRSTLY...saya tak kenal siapa suga ni ok and secondly seojun tunang saya ok...'perkataan firstly senghaja di tekannya...

"Can i trust you hmm...'jimin senghaja lagi menyakitkan hati gadis itu,kopi di atas meja di hirup perlahan...

"Awak ni senghaja nak sakit kan hati saya kan...ke awak jealous hmm...awak yang campak saya dan sekarang awak nak saya balik...'gadis itu tersenyum jahat...

"Prfffttttttt..'kopi didalam mulut selamat tersembur pada muka sarah..."park jimin arghhhh'jerit gadis itu nasib cafe tu jimin booking awal-awal so ada mereka berdua je dalam cafe tu kalau tak adalah scandal mengatakan park jimin sembur air kopi kat muka seorang gadis faham-faham lah jimin kan idol^^

"Aku nak jealous hahaha in your dream sarah sampai mati pun aku tak akan cemburu dengan apa hubungan yang kau buat sarah-sarah, tapi ingat segala perbuatan kotor kau kat suga hyung akan aku bongkarkan tak lama lagi kau dengar...dan aku dah tahu siapa seojun sebenar sarah tak usah nak pura-pura lagi...you are such loser you know that curi orang punya hak...tch..tch....tch'jimin buat senyum evil grin nya...

"Ouh and sarah aku lega aku campak kau...sebab apa sebab aku sedar kau tak layak untuk aku'jimin berbisik ketelinga sarah sebelum keluar dari cafe tersebut...

Bak!

meja ditumbuk kasar oleh sarah..
"Shit aku tak akan lepaskan seojun kat tangan korang seojun aku punya hahaha....arghhhhh aku benci kau jimin....hahahaha'ketawa yang amat gila keluar dari mulut gadis itu..

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now