Suga dan jin dihantar kearah hospital yang sama..tapi jin keluar awal dari suga sebab suga masih lagi dalam keadaan tidak sedarkan diri..habis kepala jin bebalut seperti mami nasib hanya luka kecil...
*Dirumah jin*
"Kita harus cari jalan untuk kembalikan suga'jin memulakan percakapan sebab dari tadi mereka hanya diam kaku..
"Tapi macam mana hyung...yoongi dah makin menjadi-jadi'sayu jungkook membalas..
"Aku tahu macam mana'kali ini jimin pulak bersuara..yang lain hanya memandang sesama sendiri lalu memandang balik kearah jimin..
"Macam mana?'serentak v,j-hope,rapmons,jungkook dan jin bercakap..
"Macam ni saya memerhatikan kelakuan yoongi semasa dia bersama jihyo noona ditaman bunga pada mulanya yoongi macam nak cedera kan jihyo noona tapi bila dia lihat jihyo noona menangis dia tiba-tiba jerit kesakitan..pada apa yang lihat saya pasti suga hyung masih ada..'jimin menerangkan sepenuh hatinya..jimin tahu suga cintakan jihyo dan suga pasti tak sanggup untuk mencederakan jihyo...sebab tu jimin pasti suga masih ada...
"jadi apa kita nak buat sekarang?'tanya jin..
"Kita jumpa jihyo noona dan cerita kan hal sebenar kearah noona'jimin memandang kearah jin...jin hanya menganguk-anguk kan kepalanya.
********
*Ting-nong*"Jihyo..~'panggil satu suara..
Jihyo mengesat air matanya lalu berjalan malas keluar dari biliknya turun menuju kearah ruang tamu..
"Ye ahjuma..ada apa'jihyo memandang kearah pembantu rumahnya..
"Ada kawan jihyo nak jumpa'jawab ahjuma sebelum lalu pergi kearah dapur..
"Kawan??'dalam hatinya dia bercakap....
Tak kan cheolyn pulak..kan dia cakap dia pergi ke busan ikut appa dan ommnya..ya memang ada sahabat nya memberitahu ,mereka ada cuti seminggu lagi..dan appa omma jihyo~
mereka belayar ke malbourn"Siapa tu'jihyo bertanya sebelum memandang kearah luar rumahnya..
"Kami'sapa satu suara..
Jihyo tersentak memang bukan cheolyn sebab suara itu suara namja.jihyo berlari menuju kearah pintu keluar rumah, jihyo terkejut lagi..
"Jin..jimin apa kamu buat kat sini?'tanya jihyo hairan..
"Err kami ada nak bincang kan sesuatu pasal suga hyung'jimin memberitahu..
tanpa berfikir panjang jihyo pun terus menyuruh mereka masuk ke rumah...
"Maaf lah ye jika kami menganggu noona'jin memohon maaf terlebih dahulu takut jika jihyo waktu tu busy..
"Tak apa-apa'jawab jihyo,dalam beberapa minit mereka bertiga berada dibilik belajar jihyo..
"Saya nak tahu kenapa suga cakap dia bukan suga?...kenapa dia..'kata-kata jihyo mati...perasaan sedih juga keliru bermain didalam dirinya keliru kerana sikap suga yang pelik sedih sebab kena marah itu lah yang dia rasa kan .....
"Noona kami tahu noona sekarang agak keliru tapi semua itu akan ada jawapanya selepas noona dangar penjelasan kami...'jin menerangkan tujuan mereka datang berjumpa jihyo...jihyo hanya pandang jin..
YOU ARE READING
Saya Suka Awak Encik Dinggin.
FanficMin yoongi atau lebih dikenali sebagai suga adalah seorang namja yang membawa watak sebagai lelaki yang agak dinggin tetapi mempunyai hati budi yang penyayang. Suga adalah pelajar terkenal di Sekolah menegah hits (Sekolah music terkenal) kerana bak...