Bab{35}

407 34 0
                                    

"Oppa suga oppa~...sarah ada kat sini...oppa mana oppa?'sarah dengan kegedikannya merempuh masuk bilik suga..

"Yah...sarah sii apa awak buat kat bilik oppa ni keluar lah!!'marah suga..

"Alah oppa ni...ni kan rumah appa sarah...jadi ni rumah sarah lah juga so apasalah nya kan kalau sarah masuk bilik oppa kan..'sarah melabuhkan punggung nya kearah katil suga..

"Yes this maybe uncel ryu house and you are his daughter doesn't mean sarah boleh main masuk bilik oppa macam tu je oppa pun ada privacy ok!'tak pasal-pasal melenting si suga adakah patut sarah ni main rempuh masuk ,waktu tu dia nak pakai baju...

"Alah oppa ni kan my future husband..apa salahnya..'sarah kenyit kan matanya...

"What...what do you mean(ala-ala lagu justine bieber..)'belum sempat sarah balas nama suga sudah kena panggil oleh seseorang..

"Opps nampaknya appa jelah yang terangkan kat oppa haha*ketawa gedik*'sarah keluar dari bilik suga lalu melambai-lambai kan tangannya..gedik.

Suga akur juga,kakinya melangkah ke study room appa sarah...

"Uncel apa semua ni bukanya uncle setuju dengan park appa(appa kepada park jimin suga memang panggil appa sebab dia kena besar kan oleh appa  jimin)yang uncle tak akan satukan suga dengan sarah..'suga marah...hatinya bukan permainan senang nak dibeli senang nak di jual dia juga ada perasaan dan perasaan cintanya hanya ada untuk jihyo..

"Wow cepatnya berita tersebar...ok uncle tahu suga tak nak kahwin dengan sarah tapi..'kata-katanya mati akibat suga memotong..

"What,so benarlah uncle cadang nak kahwin kan suga dengan sarah...'suga membantah habis-habisan kecewa dia,kecewa sebab unclenya sanggup khianat janji yang dibuatnya dengan  park appa dahulu...

"Ok..tapi believe me sarah dah berubah..dia tak macam dulu and dia betul-betul sayang kan awak suga beside sarah is my daughter saya tak nak dia kecewa lagi...'namja itu betul-betul memohon...

"When i say no...it mean no..!'suga melenting...Kakinya dihentak kasar jalan menuju pintu keluar..

"Sarah sakit..'ryu bersuara...Langkah suga terhenti..

"What?..'suga tidak faham apa yang di maksud kan unclenya.

"Dua hari lepas  uncle pergi hospital sebab sarah kena tahan sana sumpah uncle terkejut dengar berita yang disampaikam oleh doctor'sayu suara namja itu..

"K..kenapa dengan sarah..'suga sudah tidak tenang.. .

"Sarah ada cancer...umur dia tinggal dua tahun je..dua tahun..jadi uncle minta no..no i beg you selama dua tahun ni please jadi suami sarah..lepas tu awak boleh menjalani kehidupan awak seperti biasa'...Gugur jantung suga..

"Fine..fine suga setuju tapi dengan satu syarat...'Suga berdiri dihadapan unclenya.

"Name it janji kamu setuju...'.....

"Well tolong jangan bagitahu sarah yang saya hanya jadi suami dia selama dua tahun je..faham...'suga tidak mahu sakiti hati sarah..sebenarnya suga sayangkan sarah tapi sayang sebagai seorang adik tidak kurang dan tidak lebih dari itu..kalau sarah tahu yang dia ini hanya suami atas kertas tak ke haru tu.

"Baiklah..deal..'ryu menghulurkan tanganya namun tak disambut oleh suga,suga berjalan sepantas mungkin keluar dari bilik itu....

*****************

"Oppa jom pergi cari baju kahwin kita..'sarah melompat-lompat teruja sambil tangannya memikul lengan suga..

"Sarah wait dengar dulu apa yang oppa cakap ni dulu ok...'suga memegang kedua bahu sarah..

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now