bab{16}

465 38 0
                                    

"Suga kau ok ke?'jin bertanya, hairan bercampur risau sebab suga macam orang lain...cara dia berpakaiaan...rambut dia dan lebih-lebih lagi mata dia....

"Siapa suga'senyuman nakal dilemparkan kearah jin..

Jin hanya terlopong...
"Tak mungkin..'jin mengeluh..

"Hyung lah suga'jimin menjawab tidak puas hati...

"Aku bukan suga...aku yoongi!!!'jerit yoongi(suga)..

"Kau...macam...mana'belum sempat jin menyambung,kata-katanya sudah dipotong....

"Suga tak layak hidup...pembunuh...pengecut macam dia tak layak hidup..'yoongi(suga) mempamirkan senyuman evilgrin nya..lalu ketawa..

"Kau...'jimin berhenti bercakap*sunyi seketika*

"aku apa?'jawab yoongi (suga) masih lagi leka dengan ketawanya...

"Kau yang tak layak hidup..kau tak layak berada dalam badan suga hyung. Kau tak guna!!'satu tumbukan melayang kepipi suga...

"Kau ingat aku nak sangat tinggal kat badan pengecut nii haa!'tanpa berfikir panjang yoongi(suga) melayang kan satu tumbukan ke arah jimin...

Jin yang hanya diam kaku kini bertindak...

"Suga aku tahu kau kat dalam tu...sedar suga...sedar!!'jin memeluk tubuh suga...

"Aku kata aku bukan suga!!!!'makin menjadi-jadi api amarah yoongi(suga)...ya itulah yoongi(suga)lelaki yang ditakuti oleh bts....

BAK!

Kerana yoongi(suga) hilang kawalan
tanpa senghaja jin ditolaknya lalu terhentak kepalanya kearah meja tulis..

"Hyung'jimin meratapi tubuh jin yang tidak bermaya*dalam keadaan pengsan*kepalanya berlumuran darah..begitu juga dengan rapmons dan jungkook mereka meratapi jin..
Manakala v dan j-hope berlari keluar kelas untuk memanggil guru pengawas...

"Kau lebih teruk tau tak..kau...kau lebih teruk dari suga hyung!'jungkook yang kaku akhirnya bersuara..manakala jimin memberi pandangan maut kearah yoongi(suga)

"aku....'yoongi(suga) tidak menghabiskan kata-katanya tapi hanya lalu pergi meninggal kan mereka....

*****
"Yahh....jihyo!'sapa satu suara yang membuat kan jihyo melompat terkejut..

"Apa?'jihyo bertanya, risau melihat sahabatnya melompat-lompat macam cacing kepanasan....

"Yah,Jin lah dia di hantar ke hospital sebab kepala dia terhentak kat meja tulis...'cheolyn memberitahu dengan sepenuh hatinya

"Haah!'jihyo terkejut..

"Dan penyebabnya adalah suga...'sambung cheolyn lagi..

"HAH!..'jihyo memjerit sekuat hatinya,kali ni dia betul-betul terkejut kut-kut dia akan join jin kat hospital sebab terkena serangan jantung..

"Kau jangan main-main boleh tak,tak lawak lah'jihyo seakan tidak percaya..

"Ok-ok memang tak lawak tapi ni betul suga tolak jin sebab jin peluk dia, cuba memghalang suga dari menumbuk jimin..'Cheolyn menerangkan lagi...

"Kenapa suga buat macam tu?'sayu rasa jihyo..memanglah suga seorang yang dinggi tapi dia juga penyayang..
Tiba-tiba dia terlihat satu susuk tubuh..

Itu...suga! Kenapa dia macam lain....dengan wajah yang lebih dinggin serta darah yang menitis dari bibirnya membuat kan jihyo terlopong...

I...i...ini bukan suga! Gumam jihyo
Walaupum dia tidak tahu apa-apa tapi dia dapat rasa kan itu buka suga...




Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now