Bab{6}

594 50 2
                                    

"Mana jihyo nii..'cheolyn resah sambil mengetap bibirnya.

*Knock...knock..*

Pintu pt3 diketuk...
"Masuk..'cheolyn mengarahkan masuk entah sapa kah jelama yang mengetuk waktu rehat ni..

"Anyeonghaseyo,noona kami adalah group bts'sapa seorang namja..

Cheolyn terlopong.
"...ve..ve..v sii awak buat apakat sini'tergagap-gagap cheolyn.malu apa lagi satu group masuk kat pt3,rahmat.

"Kami nak cari suga hyung dah cari satu sekolah tak jumpa-jumpa lagi'kali ni rapmons pulak bersuara

"Nae..'yang lain serentak bersuara..
"Ouh maaf ye noona tak nampak suga,tapi kawan noona pun tak datang lagi ni risau pulak noona.

*Knock...knock*

tiba-tiba pintu pt3 diketuk lagi membuat kan namja bts dan cheolyn tersentak..

Kelibat suga memapah jihyo akhirnya kelihatan memasuki kelas pt3 namja bts yang lain hanya tersengih manakala cheolyn hanya terkejut..

"Jihyo yaa,kenapa dengan kau...'tanya cheolyn risau melihat kaki jihyo yang sudah bebalut seperti mami.

"Jihyo noona terjatuh tadi...'jawab ringkas suga*dinggin*..

"Ok..'jawab cheolyn ringkas lalu memapah jihyo duduk kekerusinya..

"Terima kasih ye suga sebab bantu saya tadi'jihyo melemparkan senyuman manisnya tepat kearah suga.muka suga waktu tu dinggin tapi serius waktu tu jelas dia blushing dan di sebalik muka dinggin tu dia mengukirkan segaris senyuman manis yang tak kelihatan oleh yang lain hanya jihyo je nampak..ye hanya jihyo..

Selepas itu semua kumpulan bts termasuk suga*bow* kepada dua orang noona mereka dan minta izin untuk keluar.setelah mereka keluar cheolyn memulakan sesi soal jawab.

"Kau takkan percaya punya apa yang berlaku tadi....'jihyo bercakap kat cheolyn dengan teruja sekali....

*Didalam kelas pt2*

"Hyung..apa maksud semua tu tadi...'jungkook bertanya dengan nada menyindir..

"Maksud apa..'suga menjawab malas..
"Alaa..hyung tadi papah jihyo noona masuk kelas pt3 tadi'sambung v

"Lepas tu waktu jihyo noona senyum hyung blushing semacam je'rapmons pun ikut mengejek..

"M...m..m..manada'suga menjawab tergagap-gagap..."tadi hyung tolong jihyo noona je sebab dia jatuh tadi'sambung suga.

"Hmm...habis tu kenapa blushing waktu jihyo noona senyum..?'serentak jungkook,v dan rapmons bertanya..

"M....m...m..manada..'suga mula blushing mengingati senyuman itu.

*Flashback*

"terima kasih ye suga sebab tolong saya tadi'senyuman manis~

gulp...apahal dengan kau ni suga..*blushing*

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now