"Ouch...aku kat mana ni'........
*Takde respon*
"Encik yoongi awak kat hospital sekarang nii...'Sapa satu suara..
"Aku kat hospital??'yoongi (suga) bertanya kehairanan yang dia ingat dia pengsan
Pengsan...pengsan??,aku...ingat...
Perempuan tu..dia...istimewa sangat ke bagi suga??...oii suga, kenapa kau takut bila aku gengam kolar perempuan tu?? Kenapa kau keluar bila dia nangis???..*senyuman evilgrin*Jadi dia penting sangat bagi kau suga..hahahaha*ketawa yamg amat kejam*and it won't last any longer...sebab aku akan buat dia benci kan kau...and kau akan kehilangan dia buat .....SELAMANYA!...hahahaha
"Encik..kalau perlu apa-apa jangan ragu-ragu panggil nurse..'doktor itu berlalu pergi setelah memberi yoongi(suga) ubat..
( ̄- ̄)"Hmmmm kacau aku syok sendirilah doktor nii'gumam suga..
*knock...knock*
"Kau pasti ni bilik hyung?'satu suara menerpa ke arah celah pintu..
Haha..plan aku dah bermula...say goodbye to her suga sii*senyuman evilgrin*
"errr....suga?'suara ragu-ragu memanggilnya....
"Owh.....hyung?'yoongi(suga) membuat suara lemah..
"Suga??..awak suga...?'jin bertanya teruja...
"Ye hyung...saya suga..'yoongi(suga) pura-pura...
"jimin...!!'jin memanggil..
"Hyung,..jin hyung...kenapa?..kenapa??'jimin tergesa-gesa masuk kedalam bilik yoongi begitu juga dengan jihyo...
"Suga..'jin menjawab..
"Suga hyung...suga hyung kah tu?'jimin tanya lagi.
Arghh..annoyed nya aku...kan aku dah cakap...tak faham bahasa ke??
"Ye aku suga!'agak kasar...jimin tersentak..terkejut melihat suga yang pelik..
Suspicious suga ke nii..??-_-gumam jimin dalam hati...
"Owh maaf kan jimin hyung..tak senghaja nak jadi annoying...'jimin membalas*sayu*
"owh tak apa-apa..hyung cuma sakit kepala tu je..boleh tak kamu bagi *space* saya dan jihyo ,saya Nak cakap sesuatu..
"Owh...ok'jimin dan jin serentak buat muka suspicious..lalu mereka berlalu pergi keluar meniggalkan jihyo keseorangan..
"Ada apa suga??...awak ok ??'jihyo bertanya...
Arrggh meluat aku dengar nama suga...Desis yoongi(suga) dalam hati..
"Jihyo sii....awak suka saya ke..?'yoongi(suga) tidak teragak-agak untuk bertanya...
Jihyo*blushing*
"Suga sii??..'*blushing*....
"ye saya suka awak'jihyo tersenyum malu..akhirnya dia menggaku juga..."Well...'kata-kata suga terhenti...jihyo memandang serious..
"Well saya tak suka awak'senyuman selamba dilemparkan ke arah jihyo..
Perkataan kejam itu perlahan-lahan menusuk kearah jantungnya...hatinya perlahan-lahan renyuk....jihyo tidak percaya dengan apa yang baru di dengarnya....
"Tapi...'kata-kata jihyo terhenti...marah....malu....sedih..
Kecewa....dia dapat rasa semuanya sekarang...."I'm sorry i must say...but i don't like you....you are just my toys...people get bored when they play toys...and you are so boring....i don't...'Belum sempat dia menghabiskan kata-katanya jihyo sudah potong..
"Stop..stop it'*sayu* suara jihyo...air matanya menitis ke pipi..semakin lama semakin menjadi-jadi esakan jihyo....
"Awak...a...awak kejam..'jihyo berlalu keluar dari bilik..jimin dan jin yang memandang jihyo tersentak dan lebih-lebih lagi mereka terkejut mendengar kata-kata kejam suga..mereka berdua terus menjejak langkah jihyo..laju gadis itu berjalan sehinggakan dua namja itu semput nafas.
***********
Yoongi(suga) tersentak melihat air mata gadis tu...hatinya rasa bagai dicucuk duri yang beracun..
Ouch kenapa dengan kau ni suga...
Geram dia rasakan asal dia lihat gadis tu nangis pasti sakit ni akan datang..Air matanya perlahan-lahan jatuh ke pipi...
"Yah min yoongi!!..kenapa kau harus rasa serba salah...lantak lah perempuan tu...'ego menguasai badan
Tiba-tiba badannya terasa lemah..tangisan nya semakin menjadi-jadi...hatinya semakin sakit..renyuk...hancur menjadi debu..
"a..a..aku tak sepatut nya rasa sakit!!.aku patut rasa bahagia!!..aku dah singkir kan perempuan yang suga sayang ...aku...'kata-katanya terhenti..badannya digumpalkan didalam selimut...perlahan-lahan air matanya kering..dia terus lena dibuai mimpi...
P/S:Hai≧﹏≦....
Dah lama author tak update *hehe* maaf kan author eh*bow*
maaf kan author untuk broken english authorT_T*bow lagi*
So how was the story?boring?
Sorry if it boring...so far this is the best i could writeT_T.....so~ i hope you enjoy this story...(*¯︶¯*)
YOU ARE READING
Saya Suka Awak Encik Dinggin.
FanfictionMin yoongi atau lebih dikenali sebagai suga adalah seorang namja yang membawa watak sebagai lelaki yang agak dinggin tetapi mempunyai hati budi yang penyayang. Suga adalah pelajar terkenal di Sekolah menegah hits (Sekolah music terkenal) kerana bak...