Jihyo berjalan perlahan menuju sofa yang terletak kat ruang tamu rumah nya....air mata membasahi pipi...apa yang dia rasakan ialah amarah yang membuak-buak,kesakitan yang amat sakit menusuk kat dadanya dan keliru yang boleh saja memutarkan kepalanya 360 darjah...
"kau....sob..sob..kau siapa sebenarnya seojun..!' hatinya sudah koyak dan semakin parah apabila mendengar perkataan itu keluar dari mulut namja itu sendiri...
*Flashback*
"she's my fiance...'dengan selamba sekali seojun mengungkap kan kata-kata itu....
Jihyo yang hanya berdiri kaku disebelah pintu dapur kini terjelepuk kat lantai..terduduk...terdiam...tidak percaya...dengan apa yang baru didengarnya...menyesal pulak dia patah balik kat rumah jimin...gara-gara handphone nya tertinggal dia sanggup bergegas balik dengan harapan juga seojun akan sedar, dapat jengguk sekali...tapi fikirannya meleset..kesakitan pulak dia dapat...
Jihyo tanpa berkata apa-apa,tanpa membuat satu bunyi pun terus dia berlari keluar menuju ke keretanya...
*End of flashback*
"kenapa aku harus nangis...ye..ye..aku ...sob...sob..a..a..aku tak patut nangis...mungkin..se...s...se..seojun dan suga serupa je.....mungkin..a..aku salah faham je....hahaha*ketawa paksa*betul tu....suga masih lagi kat luar sana....ye..ye...suga masih kat luar sana...seojun..tu...orang lain....tak mungkin dia suga.. .suga..cinta...aku..sob...sob...aku sorang je...sob...sob...'makin lebat air mata gadis itu.. dadanya di hempas-hempas sakit dia rasakan sekarang...
Semakin lama semakin banyak ujian yang dia dapat...
"Mungkin aku..sob..sob..mungkin aku patut give up je....'kata-katanya mati disitu saja...baginya inilah jalan terbaik..baginya pada kebetulan seojun hanya orang yang serupa suga...manakala suga tak nak jumpa denganya lagi, baginya suga sudah membenci dirinya sehingga tidak ingin pulang ke Korea...kelibat suga pun dia tak tahu kat mana..
"Aku minta maaf ...suga...aku minta maaf...aku dah tak larat lagi...'jihyo tertidur di atas sofa akibat terlalu letih menangis...
**************
"Oppa~*suara gedik*...oppa pergi mana kelmarin?'sarah yang berdiri memandang seojun kini bersuara...
"Huhh..s...s..sarah....s...sarah lupanya'.serious terkejut gila dia apa bila terdengar suara gedik sarah ingat pontianak mana lagi singgah aparment nya ini...memang selepas makan malam kat rumah jimin di terus membeli satu apartment baginya dia sudah bosan duduk kat hotel...(orang kaya maklum, main beli je 😑 -author)
"ishh oppa ni ada ke cakap macam tu..mestilah ini sarah siapa lagi?'pout kan mulutnya..
"Sarah tanya ni~*suara gedik*...oppa pergi mana semalam..?'tidak berpuas hati sebab seojun langsung tidak menjawab pertanyaan nya tadi..
YOU ARE READING
Saya Suka Awak Encik Dinggin.
FanfictionMin yoongi atau lebih dikenali sebagai suga adalah seorang namja yang membawa watak sebagai lelaki yang agak dinggin tetapi mempunyai hati budi yang penyayang. Suga adalah pelajar terkenal di Sekolah menegah hits (Sekolah music terkenal) kerana bak...