"Jimin..jimin..park jimin!!..'aku menjerit sambil tangan ku ligat mengoncang-goncang badannya.aku mula resah apabila melihat darah kering di kepala jimin. Dalam beberapa saat badan jimin mula bergerak..
"Urgghh...aku kat mana ni?'aku melihat jimin yang setia dengan mata sepetnya.
"Awak akan selamat jimin..everything will be fine...'aku tersenyum hambar..
****************
Aku membuka mataku perlahan-lahan badan ku masih lagi lemah akibat renjatan electric tadi.aku melihat sekeliling ku,badan ku sudah diikat pada kerusi..aku tidak terdaya untuk bergerak untuk melepaskan diri."Haii oppa~'sarah menyapa aku entah dari mana mungkin dari belakang ku namun aku malas menoleh ke belakang jadi aku hanya setia melihat depan..
"Kenapa ni oppa?'boleh lagi dia tanya aku kenapa aku dah sakit kat sini itulah kenapa .darah ku tiba-tiba naik secara mendadak akibat marah yang amat sangat...
"Lepas kan aku perempuan tak guna..'aku memaki gadis itu,aku sudah tidak perduli.
"Hyung!!..'Tiba-tiba satu suara datang menyergah kami,aku menoleh sekilas dan ternyata itu ialah joongin...
"Woah,tepat pada masanya joongin..soo seojun oppa or should i say SUGA oppa shall we see siapa yang tak guna kat sini?'sarah kenyit kan matanya dan tersenyum jahat.tangannya yang setia memegang pistol tadi sudah diacukan pada aku(lurus tak ayat author ni?)..bila-bila masa saja dia boleh lepaskan beberapa banyak peluru yang dia mahu kebadan ku.....
"Yah sarah don't eventhink about it!!..'joongin menjerit lalu berlari kearah aku namun masa terlalu cepat
Sarah sudah melepaskan beberapa das perluru kearah aku..BAM..BAM..BAM!!
*************
BAM..BAM...BAM!!Aku yang setia memapah jimin terus berhenti disebabkan bunyi yang datang dari gudang berhampiran dimana letaknya jimin tadi.tidak tahu kenapa tapi hati ku tergerak juga mahu pergi kesana...
"Jin hyung...kenapa?..'V yang berdiri disebelah ku sudah hairan dengan tindakan ku...
"Bunyi tu..'aku cuma membalas pendek aku tahu bts yang lain juga mendengarnya.
"It come from there..'rapmons menunjuk kan jari telunjuknya kearah gudang usang itu.Dan dalam beberapa minute aku nampak gadis yang aku kenal sangat memegang pistol berjalan menuju ke keritanya.mata ku waktu tu sudah terasa lepas dari soketnya...
"Sarah!!..'aku menjerit,gadis itu memandang aku dengan penuh riak tanda tanya pasti dia terkejut, terus dia masuk dalam kereta dan kereta itu pecut keluar dari halaman gudang..
"Suga..'entah dari mana perkataan ini boleh terlintas difikiran ku tapi otak ku langsung tidak memberi react..namun naluri seorang hyung
ku yang setia tersemat di hati sudah membantah otak ku...dengan sendiri aku membawa kaki ku berlari menuju gudang dimana sarah baru tinggal kan.."Suga!!!!..' aku menjerit...aku harap sangat aku dapat bertemu dengan namja yang aku kenal sewaktu sekolah dulu..dimana aku,suga dan rapmons bersatu dulu..aku rindu semua itu...
"Hyung!!..'panggilan bts yang lain tidak ku hirau kan aku terus berlari..bunyi tapak kaki kedengaran mengejar aku dari belakang sudah tentu bts yang lain turut mengejar aku..
YOU ARE READING
Saya Suka Awak Encik Dinggin.
FanfictionMin yoongi atau lebih dikenali sebagai suga adalah seorang namja yang membawa watak sebagai lelaki yang agak dinggin tetapi mempunyai hati budi yang penyayang. Suga adalah pelajar terkenal di Sekolah menegah hits (Sekolah music terkenal) kerana bak...