"Suga sii bangun...bangun....'air mata ku mula mengalir.aku mengoncang-goncang badan suga perlahan-Lahan..
"Se..s...selamat kan jimin..go..uhuk~'Suga terbatuk darah luka pada badanya yang aku tak pasti kat bahagian mana sudah banyak mengeluarkan cecair yang aku kenal sangat iaitu darah...
"What..no hyung sakit sekarang ni..saya patut selamatkan hyung dulu..'aku mengengam tangan lesu namja itu..
"No..just go...go save jimin uhuk..please..'suga sudah mati-matian memohon kepada ku..
"No i..i..i have to save you...'aku masih berkeras aku cuba mengangkat badan suga namun aku tidak dapat kerana suga sudah mengerang kesakitan..
"Ouch...just go leave me...j..jus..just'kata-kata suga mati matanya terus terpejam rapat...
"shit..'aku memegang kearah bahagian tempat kena tembak, semakin banyak darah keluar..
****************
Aku merempuh masuk kedalam gudang usang itu. Mata ku liar mencari-cari seseorang dan akhirnya mata ku berhenti kearah dua susuk tubuh.."Suga!!...'aku menjerit kaki ku berlari semampu ku kearah suga yang terlentang lesu di tangan seseorang dengan lumuran darah..Aku meratapi badan suga kini badan suga aku tarik kedakapan ku..
"Kau siapa..apa kau buat dekat suga?!'aku melenting tidak tentu pasal..aku sudah cemas...
"No time to explain..sekarang ni kita harus selamatkan suga hyung..'namja itu bercakap pada ku,aku cepat menganguk..
"Hyung!!...'satu suara yang aku amat kenal memangil nama ku...
"V!!...'aku menjerit..bts yang lain dan V berlari kearah ku...
"Suga...suga hyung!!'jimin mengoncang-goncang badan suga perlahan-lahan....
"Help me..we have to bring suga hyung to hospital..'namja itu mengarahkan bts yang lain pulak..mereka hanya mengangguk..perlahan-lahan kami mengangkat badan suga yang lesu itu menuju ke kerita....
****************
"Kawan kamu selamat,cuma ada kesan tembakan pada bahagia bawah bahu tangan kiri..tapi dia masih lagi dalam jagaan doctor sebab kawan kamu sekarang kekurangan darah..'doctor itu menerangkan kearah kami lalu pergi..Aku melihat bts yang lain ternyata mereka memandang tepat kearah aku...aku menoleh ke tempat lain tidak selesa aku rasakan sekarang.tanpa aku duga badan ku sudah ditarik kearah tangga kecemasan..
Bak~
Badan ku ditolak perlahan kearah dinding oleh jin. Aku menggetap bibir ku..
"K..k..kenapa?'aku cuba untuk tidak menaikkan api amarah mereka..
"Kau siapa..apa kau buat dekat suga???...'suara jin sudah naik..
"Sebenarnya saya ni body guard sarah...'belum sempat aku habiskan kata-kataku jin sekali lagi menghentak badan ku kearah dinding tapi kali ini lebih kuat..
"Apa..mana perempuan tu sekarang..dan kau..kau yang buat semua ni kat suga..haah jawablah!!'sakit telinga ku..aku mengeleng-geleng kepala ku..akhirnya aku mencerita kan hal sebenar kearah bts yang lain termasuk jin tentang perkara sebenar..
"Macam tu lah ceritanya...'cerita disambut denga wajah yang terkejut aku tahu bts yang lain tidak dapa terimanya sekarang...
P/S:sorry for the late update author baru je habis exam..so author harap readers faham akan situation author..anw enjoy reading this part..
-Love from
The_mj♥
YOU ARE READING
Saya Suka Awak Encik Dinggin.
FanfictionMin yoongi atau lebih dikenali sebagai suga adalah seorang namja yang membawa watak sebagai lelaki yang agak dinggin tetapi mempunyai hati budi yang penyayang. Suga adalah pelajar terkenal di Sekolah menegah hits (Sekolah music terkenal) kerana bak...