Bab{38}

391 35 2
                                    

Aku memandang jihun yang duduk disebelah ku sakit di perut ku belum lagi hilang..

"Lepaskan aku lah'aku menendang belakang kerusi driver.marah ku tidak lagi dapat ditahan aku dapat merasakan bahawa ini ada kena mengena dengan sarah...

Bak!

"Shut up!!'jihun menjerit lantas menghentak belakang pistol kearah kepala ku..

Penglihatan ku kini kurang jelas akibat hentakan tadi.malang lah nasib ku..kepala ku sudah berputar 360 darjah,akhirnya mata ku tertutup..

******************
Aku berlari selaju yang aku boleh,aku tak nak sarah apa-apakan jimin.kini kaki ku berhenti dihadapan gudang usang yang agak besar mengikut info yang aku dapat dari joongin.tanpa berfikir panjang aku terus masuk dan mendapati gudang itu kosong..

"Shit..'aku menjerit namun tiba-tiba ada suara menyapa aku dari depan..

"O..o...oppa'aku terkejut jantung ku seakan mati tidak berdegup lagi.

"Sarah!'aku melangkah kasar kearah sarah lalu mengoncang-goncang badan kecilnya..

"Mana jimin..mana jimin!'aku menjerit lagi mataku membara dengan api.

"Long time no see sayang..*suara gedik*'meluat aku dibuatnya...

"Jangan tersayang dengan aku lah mans jimin aku cakap!'aku sudah melenting..

"Well you see this is just a trap kira saya nak suruh joongin bawa kawan-kawan awak termasuk SONG JIHYO kemari jadi saya dapat bunuh mereka haa~ lepas tu bunuh jimin tapi sebaliknya sayang pulak yang datang,tak tahu pulak saya joongin ni BETRAYAL..but since sayang ada kat sini why don't we have some fun'suara sarah turun naik menanda kan dia marah.wajah selekehnya akibat dadah agak menakutkan,aku tak lah teragak-agak sebab aku tahu sejarah sarah dia pernah bunuh orang dan dia boleh buat perkara yang sama kearah aku..

"Apa maksud kau..'tanganku jatuh dari mengengam bahu nya..

"Maksud saya ni..'tiba-tiba aku kena renjatan electric aku memandang kearah tangan sarah dan terlihat taser. Badan ku rebah kelantai penglihatan ku sudah mulai menjadi hitam..

"Sweet dream sayang..'ni lah kata -kata terakhir sarah yang aku dapat dengar sebelum penglihatan ku sepenuhnya jadi hitam..

*************
Nasib baik dalam setiap handphone bts ada tracking device jadi mereka dapat track dimana jimin sekarang.

"Stop saya track dimana jimin dan disinilah signal itu datang..'aku menyuruh jin hyung berhenti kan kereta disebuah gudang unsang yang besar..

"Betul kah jimin ada dekat sini V'jin bertanya lagi..aku melihat semula ke arah phone ku lalu menganguk-anguk kan kepala ku tanda apa yang aku cakap tadi betul..

Selepas beberapa minit aku dan bts lain membincang kan tentang strategies akhirnya kami nekad untuk masuk ke gudang usang itu..jihyo noona tidak ikut kitaorang sebab aku tak benarkan walaupun jihyo noona berkeras mahu ikut.

Kaki kami selamat menyentuh lantai jalan raya dan masuk kedalam gudang itu..

"Yah korang sapa!'namja dalam bajh hitam menjerit kearah kami..

Dush!

tanpa berfikir panjang rapmons hyung menghadiahkan satu tumbuk kan kearah namja itu tadi...

"Go V,jin hyung me and others will buy you some times'rapmons tersenyum dekat aku dan jin hyung..

"Go selamat kan jimin...'kini j-hope juga turut bersuara sambil tangannya ligat memukul namja-namja yang ada dalam gudang itu .

"I believe you hyung..keep jimin hyung safe.'jungkook kenyitkan matanya kearah kami lalu turut berlawan..

Aku dan jin hyung berlari menuju tangga yang akan membawa kami ketingkat atas.harap jimin selamat...

P/S:hai to all my readers author rindu sangat2 kat readersT_T...
Btw cerita ni dah sampai penghujung nya dan author tahu setakat ni cerita author agak bosan tapi author amat bersyukur sebab readers masih sudi vote stroy author dan juga bersyukur atas readers yang sudi follow author...terima kasih banyak2 ihh..btw author nak kasih tahu kat readers author dah nak buat fanfic baru...cerita giler sedih(tak tahu sedih ke tak(*¯︶¯*)...) yang penting author nak readers sedia nanti kan buku baru yang akan author publish.

Jeng..jeng..jeng ..
Nama buku author "HUNTER'
pasal bts juga ada sedikit campur dengan exo...

Nantikan ye~

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now