Bab{21}

504 40 0
                                    

Yoongi(suga) sudah pulih dan boleh sekolah. seperti biasa atau lebih kepada kebiasaan suga dia akan naik motor...kini yoongi sudah benar-benar berada di depan gate sekolah hits..

Yah~...suga-suga,kata benci diri sendiri tapi kau masuk juga erk sekolah menengah hits....sekolah music terkenal...aku ingat~kau dah benci music ni...tak cukup dah nak bunuh orang......

Tiba-tiba namanya dipanggil lembut..

"Suga sii..awak buat apa kat luar nii jom lah masuk..nanti demam,sejuk nii'sapa satu suara...

Yoongi tersentak...

P...p...p..perempuan nii m...m...masih lagi senyum kat aku?
Senyuman tu...haish asal elok je aku tenggok senyuman tu? Asal cair hati aku nii??....yah SUGA lembut betul hati kau ni!!

"Oi asal suga nii asyik cair je hah!'yoongi aka suga jerit...

"Ngok ni cerita aku,ff aku,aku peduli apa dah-dah sambung cerita.'-author...

"Sabar dongseang..sabar..'jihyo cuba menenangkan..

"Tengah sabar ni unnie..tengah sabar..fuh...fuh..'author..

"Huk eleh marah lah tu' yoongi aka suga mengejek.

"Haish sebab kau ff aku rosak dah-dah sambung CERITA'author bercakap tegas -_-!

"yelah-yelah'jawab yoongi aka suga malas.

(Back to story)

"Aku..aku malas nak sekolah..'langkah yoongi(suga) laju memecut kearah luar sekolah.

Saya Suka Awak Encik Dinggin.Where stories live. Discover now