Събудих се в изключително добро настроение, преди алармата да ми звънне, което се случва вече за втори път. И това е странно. Защото, повярвайте ми, аз не съм от най-ранобудните хора.
Но така и така съм се събудила и вече по смъртност не мога да заспя, станах от изключително затопленото легло, облякох си дрехите от вчера и се погледнах в огледалото на гардероба. Приличах на чудовище. С коса, щръкнала на всички възможни посоки и размазан грим. Слава на бога, че имах мокри кърпички в чантата ми, защото честно казано не ми се луташе из огромната къща на русокосия ирландец. Извадих си мокрите кърпички и с лек натиск почистих разтеклата се спирала под очите ми. Извадих си я от чантата и си сложих отново на очите. Сложих също така малко молив, който да подчертае очите ми и гланц с вкус на ягода, след което бях готова. Взех си гребена от чантата, сресвайки косата си, а след това реших да я вдигна на висока опашка. Когато приключих и с косата си, пъхнах всички неща обратно в чантата си и излязох от стаята, от където веднага ме лъхна миризма на палачинки. О, колко хубаво. Първо в Лиам, а сега и в Найл. Това се казва рай. Слязох по стълбите надолу и влязох в кухнята, където намерих Найл да се развихря в кухнята, тананикайки си някаква песен. Разпознах песента веднага, тъй като ми е една от най-любимите ми техни песни. Best Song Ever. Страхотна песен с невероятно забавен клип.
Пристъпих навътре в кухнята и запях заедно с него припева на песента.
"And we danced all night to
The best song ever"
Найл се обърна светкавично към мен с усмивка и повдигна вежди.
-Я вижте кой ни знае песните. Явно си много голям фен.- пошегува се Найл.
-Не го отричам.- повдигнах ръце, с което накарах Найл да се засмее. - Добро утро!- поздравих го, сядайки на един от столовете около масата.
-Добро утро и на теб! Как спа? Леглото беше ли удобно?- поинтересува се синеокия.
-О, да! Спах като къпана. Много удобно легло.- казах.
-Радвам се!- намигна ми Найл и се обърна, за да довърши останалите палачинки.
Междувременно аз извадих телефона си от чантата и видях, че имам няколко съобщения от Джон. Извъртях очи и ги изтрих без да ги отварям. Имам друга работа и мисля да не се занимавам с простотиите на Джон.
YOU ARE READING
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fanfiction-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...