Днес беше последният ни ден в Шефилд и беше най-ужасния ден. Поне за мен. Стоях сама в хотелската ни стая и преглеждах социалните мрежи. Найл се къпеше вече от половин час и от тук го чувах как си пее под душа Best Song Ever, Хари отиде да си смени превръзката на крака, с помощ от Лиам, момичетата отидоха на пазар и щяха да избират подарък за Лиам, естествено ми врънкаха цял час на главата да отида с тях, но аз бях категорична, че ще остана тук. Луи и Зейн пък отидоха да оправят всичко за довечера. Планирахме да направим една малка изненада на Лиам на концерта, получай 23 му рожден ден. И естествено, аз стоях сама в стаята и за мое голямо нещастие точно днес цикълът ми дойде. Просто невероятно...
-Какво правиш, бебе?- Найл се появи, целувайки врата ми, а навсякъде от него течеше вода.
-За Бога, Найл, намокри ме.-казах, избутвайки го от мен.
-Какво толкова? Просто вода...- каза, обличайки бельото си на Калвин Клейн
-Ти, оправи ли нашия подарък за Лиам?-попитах, опитвайки се да се снимам за снапчат.
-Да, всичко е уредено.-каза, навирайки глава пред телефона ми, за да го хвана в снимката. И двамата се усмихнахме на камерата и след секунда снимката беше направена. Написах "My baby ♥♥♥" и я качих.
-Как, по дяволите, работите с това приложение. Един път се опитах да си направя, но нищо не стана.
-Не се и учудвам. Ти с тоя твоя малкия мозък, как ще го разбереш?-подсмихнах се, докато Найл ми хвърляше кръвнишки погледи.- Шегувам се де.-засмях се и ощипах бузите му.-Дай, аз ще ти направя.-казах протягайки ръка към него за телефона. Той ми го подаде и се зае да гледа нещо на лаптопа си.
Първо му изтеглих снапчат, след което влязох в него. Написах му Е-майла, след това потребителското име и измислих някаква парола, цъкнах на всички картинки, на които имаше духче и след секунда вече бях в профила му. Естествено първо добавих себе си, а след това момичетата и Лиам, който само единствен от останалите момчета имаше снапчат, след което подадох телефона му. Той не остана по-назад и си направи една снимка с мен и я качи.
-Какво правите, шматки?-Хари влезе в стаята, викайки.
YOU ARE READING
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fanfiction-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...