-Хайде, Лив, ще изпуснем разпродажбата в мола.- извика Пери от долния етаж. Извъртях очи, слагайки си гланц за устни. Не стига че насила ме вдигна от леглото тази сутрин, ами и ми врънка да съм побързала.
Взех чантата си и излязох от стаята на Найл, точно когато Ел и София слизаха от горния етаж.
-Приятно пазаруване.- каза София, засмивайки се на физиономията, която направих.
-Надявам се да е приятно. Още от сега знам, че Пери ще ме кара да влизаме във всеки един магазин. Без изключение.- засмях се.- Вие няма ли да дойдете?- попитах и погледнах към Ел, която не ме отразяваше, а гледаше в телефона си.
-Не, мислим да сготвим нещо.- каза Соф.
-Добре тогава, ще се видим после.- казах и слязох по стълбите, където видях Пери да тропа с крак, чакайки ме до входната врата.
-Най-сетне.- вдигна ръце.- Хайде.- подкани ме, отваряйки входната врата. Тръгна към колата си, а аз я последвах.
Настаних се на предната седалка до шофьорското място, където седна Пери. Запали колата и тръгна.
-Еее, казвай, как се запознахте с Найл?- попита тя, след кратко мълчание.
-Амии, както знаеш написахме песен с тях.- казах, а тя кимна, продължавайки да гледа пътя.- Един ден бях отишла в студиото им, за да се запозная с тях. Но тогава там бяха само Лиам, Луи и Зейн, Хари дойде малко по-късно и Найл след него. Не спираше да врънка, че закъснял заради задръстването на пътя. Иии, когато ме видя се стъписа и най-нагло започна да флиртува, докато се запознавахме. От тогава много ми беше паднал в очите. Не го понасях, както и той мен, предполагам. Докато един ден не ми помогна за едно нещо, тогава разбрах, че всъщност не е такъв за какъвто го мислих и го харесах. Да, това е.- разказах й, а тя се усмихваше
-Толкова сте сладки заедно. Много си пасвате.- каза, а аз й се усмихнах.
-Ами вие със Зейн? Сгодени сте. Кога ще има сватба? М?- бъзикнах я, боцкайки я в рамото.
-Ох, това заболя.- каза, потривайки ръката си.- Сватбата ще е скоро време.- съобщи.
CITEȘTI
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fanfiction-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...