44 (Епилог)

587 35 1
                                    

1 СЕДМИЦА ПО-КЪСНО.

Спах си спокойно, когато усетих някой да ме бута по рамото. Едва тогава чух и гласа на Ел, която викаше името ми. Извъртях мислено очи и се направих, че не я чувам, завивайки се през глава.


-За Бога, Лив, ставай, ще ходим на пазар.-каза, продължавайки да ме бута.


Изръмжах. Какъв е тоя магазин в този... Я чакай малко. Колко е часа и къде по дяволите е Найл? Отворих очите си и се отвих, оглеждайки се наоколо. Подпрях се на лакътя си и погледнах към Ел.


-Къде е Найл?-попитах. Тя се засмя.


-Как си знаех, че ще попиташ това. Излезе с момчетата.


-Как така излезе с момчетата? Къде?- отново зададох въпроса си и сега беше ред на Ел да завърти очите си.


-Момчетата искаха да разгледат Дъблин и тъй като Найл е най-запознат с този град, излезе с тях.


О,да, сега се сетих. Днес беше вторият ни ден в Дъблин и следователно вторият ни концерт тук. Вчера се случиха толкова много неща. Още щом пристигнахме, родителите на Найл, брат му, заедно с жена му и детето му, дойдоха до хотела ни и направиха огромна изненада на Найл. Найл едва не се разплака от радост като ги видя. Естествено, дойде и моментът, в който и аз самата се запознах с родителите му. Бяха много мили хора. Вчера разговаряхме с часове и се смеехме. Маура не спираше да говори за Найл, колко бил непослушен, когато бил малък и тем подобни. Найл се изчервяваше и правеше постоянно забележки на майка си, но на края спря да му пука и започна да се смее с нас. А племенникът му Тео беше голям сладур. Мога да кажа даже, че прекарах по-голямата част да си играя с него. Много го харесах и смея да кажа, че и той ме хареса. Найл се правеше на сърдит през цялото време, което прекарвах с Тео, но всички знаем, че беше щастлив да види, че се разбирам със семейството му. Момчетата и момичетата също бяха при нас.


О, забравих да спомена. Пери вече е при нас от една седмица. А когато се появи в Нюкасъл, Зейн едва не припадна щом я видя. Започна да я целува и да я прегръща, чак ние си помислихме, че ще я удуши, но все пак това беше ефектът на любовта.

It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)Where stories live. Discover now