-Ливвв- извика Елиът, щом влязохме в студиото, където се провеждаше шоуто на Елън.
Навсякъде вървяха хора, гримьори, сценаристи... беше пълна лудница. Всички се подготвяха за предстоящото шоу. Някои ни поздравяваха с усмивка, други ни кимваха за поздрав и продължаваха. Навсякъде около нас имаше хора, кипящи от инергия. А аз имах чувството, че всеки момент ще се строполя на земята, не от умора, а от притеснение. Краката ми и ръцете ми трепереха, сърцето ми биеше лудо. Някои ще кажат "За Бога, та ти си Оливия Джоунс, не трябва ли да си свиканала със всичко това?", но колкото и практика да имам, продължавам да се притеснявам дали всичко ще мине гладко. Такава съм си. И колкото и да се опитвам да свикна с мисълта, че съм известна и ми се налага да излизам на сцена пред толкова много хора или да давам интервюта, просто нищо не става. Не мога да се успокоя и това е...
В ъгъла на голямото студио, имаше дивани и малка масичка помежду им. Там се бяха настанили Ричард и Хари, мениджърите ни, Елън, която говореше нещо, бодигардовете на момчетата и явно стилистите им, бяха две момичета, едно малко сладурве, което седеше при тях, явно детето на някоя от тях и Елиът, който вече бе тръгнал към мен. Аз разперих ръце и го прегърнах.
-Не се обаждаш. Как си?- попита и тръгнахме след останалите към диваните. Не можех да не забележа погледа, който ни хвърли Найл и, с който продължаваше да ни удостоява.
-Добре съм. Сега живея при Найл, момчетата и момичетата са при нас, цялата къща е пълна.
-Да, чух за палежа. Този негодник Джон. Не мога да повярвам.-поклати глава Елиът.
-Повярвай. От самото начало е бил такъв.
-Господи. Колко добре си е играл ролята. Става за актьор.-засмяхме се.
Когато отидохме при останалите, Елън стана да ни поздрави, а след това отиде да се приготвя. Шоуто започва след пет минути. Оставих нещата си на дивана и седнах до Найл, който се беше замислил. Хванах ръката му и се наведох, за да мога да погледна в очите му.
-Какво има, бебе?-попитах. Той ме погледна и сви рамене.
-Нищо, просто се бях замислил.-каза. След секунда се усмихна.-Бебе ли ме нарече?
-Какво?-облегнах се на дивана. Не ти ли харесва?
-Харесва ми. Бебе. Да, определено ми харесва.-засмя се и ме целуна.- От къде го измисли?-попита.
-Ти си моето бебе, нали?- засмях се.
В приказки не осъзнах кога едно момиче спря пред мен. Надигнах глава към нея и се усмихнах.
-Здравей, Оливия. Аз съм стилистката на момчетата Лу. От сега нататък доста често ще се виждаме.-усмихна се.-Това е Лоти, сестрата на Луи.-повдигнах вежда щом зад Лу изкочи и другото момиче.
-Приятно ми е.-казах.
-Тя също е стилистка, все още учи за това, но е много добра.-похвали я Лу и отиде при Найл, за да оправи косата му.
-Модест ми предложи, разбира се, ако искаш, да стана твоя стилистка, тъй като разбрах, че в момента нямаш.
-Ще бъде страхотно. След шоуто ще поговорим, нали?-попитах.
-Разбира се.-усмихна се и отиде при брат си.
Лу оправяше косата на Найл, а Лоти й помогна, оправяйки тази на Луи, а след това и на Лиам. Огледах се за другите момичета, но не ги виждах, затова предположих, че са вече в публиката. Господи, ще се пръсна от притеснение.
-Две минути.-извика режисьора и се скри от погледите ни. Изправих се и оправих роклета си, колкото можех.
-Искаш ли помощ.-попита Лоти, идвайки към мен. А в ръката си носеше ружа.-Ето така.-каза, нанасяйки малко на лицето ми. Иглеждаш бяла като платно.-отбеляза, оправяйки косата ми.
-Много съм притеснена.-казах.
-Дишай дълбоко и брой до десет. Действа.-намигна ми.-Готова си. Успех.-усмихна се и се отдалечи.
-Десет секунди.-извика отново момчето. С момчетата се изправихме и се оттеглихме до вратата, от където се излиза за сцената. Найл ме прегърна.
-Спокойно, бебе, цялата трепериш.-прошепна в ухото ми.
-Пет.-извика отново. Започнах да дишам дълбоко и да издишвам и да броя до десет.-Четири, три, две, едно. Начало!
-Здравейте!-поздрави Елън, а от публиката се чуха кресъци.- Днес имаме специални гости.-отново се чуха крясъци.-Нека посрещнем заедно една от най-известните британско-ирландска момчешка група One Direction - Хари, Лиам, Луи, Зейн и Найл и заедно с тях, момичето, завладяло толкова сърца по света.-засмях се от думите й.- Оливия Джоунс.-изкрещя Елън. Хари отвори вратата и излязохме, като аз държах ръката на Найл, защото ако го пусна, наистина щях да падна. Краката въобще не ме държаха. Прегърнах Елън, същото което направиха и момчетата и се настанихме на дивана.
Усмихнах се бързо, прикривайки с голяма доза усилие притеснението си, поглеждайки към момичетата в публиката. Показаха ми палци нагоре, а Пери дори подсвирна. Чух смеха на Зейн и погледнах към него в момента, в който й прати въздушна целувка. Все още държах ръката на Найл и погледнах към Елън, съсредоточавайки се върху думите й. Боже, очертаваше се дълго шоу.
KAMU SEDANG MEMBACA
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fiksi Penggemar-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...