-Стига, момчета.-извика Марк, гонейки Найл, а другите бодигардове бяха по следите на останалите. Бяхме на големия стадион, където щеше да се проведе концерта. Имах точно 30 минути докато изляза на сцената, а още не бях готова. Вместо това киснах при момчетата и момичетата, които дразнеха бодигардовете си. Беше ми скучно да седя отстрани и да гледам, затова що пък да не се включа и аз?
Започнах да бягам след Елиът, който пък се опитваше да хване Луи. Боцнах го по гърба и смених посоката, бягайки, защото знаех, че той вече ме следва. Когато се пресрещнах с Луи, той ми намигна и продължи към Ел, а след това двамата дебнеха Марк в гръб, опитвайки се да измъкнат Найл.
-Оливия, и ти ли? Момичета? Ох за Бога, какво ще ви правя?-извика Марк, спирайки да гони Найл.-Хайде, Оливия, след малко излизаш на сцената.- вдигна ръце във въздуха.- Хайде, моля те!-извика отново на мен. А аз накрая се предадох, вдигайки ръце.
-Лив, какво по дяволите правиш?-викна Зейн, карайки скейтборда си, за да се измъкне по-лесно от преследвача си.
-До тук бях. Наистина трябва да вървя, но на вас ви пожелавам успех.-засмях се.- Не се предавайте лесно. Ще се видим после, хора.-викнах, за да могат да ме чуят всички и позволих на Марк да ме заведе към гримьорната.
-Благодаря ти, Лив, много ни помогна като ги окуражаваш.-извъртя очи Марк.
-Съжалявам, но съм на тяхна страна.-усмихнах се и тръгнах към гримьорната.
Още щом влязох около мен бяха скупчени много хора, едните оправяха лицето ми, другите косата, трети избираха тоалета ми, а когато бях готова, оставаха точно две минути докато изляза. Лоти дойде при мен и се засмя, защото започвах отново да треперя.
-Помниш ли какво ти казах? Дишай, издишай. Мисли ли за нещо хубаво, махни мисълта, че излизаш пред хиляди хора, от главата си.-каза, оправяйки последните щрихи по грима ми. -По-добре ли си?-попита.
-Да, много ти благодаря.-казах, взимайки микрофона, който ми беше подаден от едно момче.
-А, сега излез и ги разбий.- намигна ми и изчезна от погледа ми.
BINABASA MO ANG
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fanfiction-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...