През останалото време с момчетата и Елинор и София се бяхме наредили в хола ми и си говорихме. Ел и София ни разказваха какво са правили в Лос Анджелис, а момчетата разказваха за някои техни "велики моменти" на сцената. Хари се беше мръщил много, след като всички му се смяха как беше паднал на сцената по време на песента "Through The Dark". След това всички му се извиняваха, но Хари беше много упорит и не се предаваше лесно. Но естествено, накрая му мина и започна да участва отново в разговорите ни. Найл седеше до мен и забелязвах погледа му забит в мен, но след това съсредоточаваше вниманието си върху разговора.
След четири часови разговори, без съмнение се опознавахме все повече и повече и ставахме много добри приятели, но на мен адски много ми се спеше, бях много изморена от днескашните неща, затова, разваляйки приятната атмосфера, създала се в хола в дома ми, се качих в стаята си и легнах, заспивайки на мига.
***На сутринта някой тропаше по вратата ми, но аз така не станах да отворя, дори не си направих труда да попитам кой е, просто лежах в затопленото си, меко и удобно леглото. Накрая ударите по вратата спряха и аз помислих, че са си тръгнали, но след секунда вратата се отвори и някой влезе. Разпознах Найл по гласа му, който ми казваше да се събудя и шматката с името Луи, който скачаше на леглото ми. Идеше ми да му ударя един.
Отворих очите си и погледнах двамата идиоти, влезли в стаята ми толкова рано.
-Хайде Лив, ставай, знаеш ли от колко време се опитваме да те събудим.- попита Луи, лягайки до мен.
-Луи, махай се.- изпуфтях и се завих през глава. Но тъпака дръпна одеялото ми.
-Имаме добра новина.- продължи да ми досажда Луи.- Джулиян ни се обади и ни каза, че песента ни е одобрена.- извика и отново започна да скача по леглото като малките деца.
-Моля?- извиках и скокнах.- Сериозно ли ми говориш?- попитах, но не получих отговор от Луи, затова погледна към Найл. Той се усмихна и кимна.- О, боже!- извиках и се хвърлих на врата на русия. Найл уви ръце около кръста ми почти веднага и се засмя на радостта ми. Завъртя ме, след което ме пусна и с Луи ме оставиха да се оправя на спокойствие.
***
-Оливия Джоунс, домъкни си сексавия задник долу по най-бързия начин. Закъсняваме.- чух Хари да вика от долния етаж. Боже, този човек има толкова силен глас...
ESTÁS LEYENDO
It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)
Fanfic-Мразя те!- казах, усмихвайки се на момчето пред мен. -Съжалявам мила моя, но аз те обичам!- усмихна се русокосия и ме целуна. * * * Момиче известно в музикалния бизнес. Момиче мечта за всяко момче. Добро, не таи омраза към всеки срещнат. Е, поне та...