34

585 33 2
                                    

Не знам какво ми става точно днес. Нормално ли е цялата да треперя цели 30 минути откакто е започнало интервюто? Цялото ми тяло е в напрежение. Не знам какво да очаквам. Какви ще бъдат зададените въпроси на Елън? За сега интервюто беше насочено към момчетата, за мое успокоение, но предчувствам, че всеки момент ще се обърне и към мен. През последния един месец в живота ми настъпиха толкова много промени и на 100% съм сигурна, че всички знаят за абсолютно всичко, което се случва около мен. Притеснява ме факта, че със сигурност ще ме попита за случката с Джон и за съжаление не мога да го предотвратя, защото всеки, който го интересува живота ми, а именно медиите и най-вече феновете ми, които не ги обвинявам, защото знам, че ми мислят доброто, са жадни за информация. Не мога да направя нищо по въпроса, затова май ще трябва да се стегна малко, да се взема в ръце и да отговоря на тези измъчващи въпросите.

Найл така и не пусна ръката ми през цялото интервю. През пет минути поглеждаше към мен и ме питаше дали съм добре. Какво да му отговоря? "Не, имам чувството, че ще припадна всеки момент" и да го притесня? Затова просто кимвах и отново насочвах вниманието си към Елън, опитвайки се да си взема въздух и да се стегна.


-Интересно ми е да разбирам какво се случва при вас, момчета и за бъдещите ви проекти, но днес при нас има още един гост, на когото не му обърнахме много внимание през тези 30 минути.- усмихна се Елън и се обърна към мен.


Господи! Започва се! Ръцете ми започнаха да треперят със все сила, устата ми пресъхна и мисля, че започнах леко да се топя. Не може да стане по-лошо. Нали? Взех чашата си със водата от масата и пийнах, преди да махна с ръка и да се усмихна.


-Няма проблем, на мен също ми беше приятно да слушам за бъдещите проекти на момчетата.- благодарях се на Господ, че не заекнах, докато говорих.


-Ооо, Лив.-възкликна Хари от другата част на дивана. Наведох се напред, за да го погледна и му се изплезих, а из студиото се разнесоха щастливите писъци на феновете ни.


-Е, Оливия, случиха се разни неща с живота ти. Как се чувстваш след този толкова изморителен и тъжен месец?-попита деликатно Елън, без да сваля усмивката от лицето си. Затаих дъх. Ето, знаех си. Вдишах дълбоко и издишах, насилвайки се да сложа усмивка на лицето си. Найл стисна леко ръката ми.

It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)Where stories live. Discover now