5

959 65 8
                                    

-Оливия Джоунс!- кресна Джон. - Какво си мислеше? Казах ти да бъдеш тук преди един час. Къде ходи? Заемай се за работа! Веднага!- продължи да крещи, а аз извъртях очи го подминах без да обръщам внимание да псувните му по мой адрес.


Погледнах плейлиста. Имах само три песни. Страхотно! Щях да свърша навреме.

Нагласих си уредбата и си упражних гласа преди да започна да пея, както правя винаги. Джон седна на дивана пред мен и се подготви да ме чуе. Първата песен беше Love you like a love song. Една от любимите ми песни. Пуснах инструментала и започнах да пея. Джон постоянно ми се мръщеше насреща, но честно казано не ми пукаше особено.

Когато завърших песента, погледнах към Джон и зачаках да си каже мнението. Той все още се мръщеше на среща ми, а вената на врата му още беше изпъкнала. На мен взе сериозно да ми писва и едва се сдържах да не му се развикам.

-Няма ли да кажеш нещо?- попитах, колкото се може по-спокойно.

-Надявам се утре да я изпееш по-добре... продължавай със следващите песни от листа.- каза безразлично.

Погледнах следващите песни. Не бяха мои. Едната беше на Ariana Grande - "Focus", а последната беше... о, я вижте... на One Direction - "Little Things". Много добри песни, ще се справя, макар че според Джон съм пълна излагация.

* * * * *

-Тръгвам!- съобщих на Джон, вземайки нещата си.

-О, не си познала госпожичке. За наказание ще останеш тук и ще репетираш и без това си пълно бедствие.- каза. Моля?

-О, съжалявам Джон, но този път няма да те оставя да ме командваш. Тръгвам!- казах, присвивайки очи към него.- До утре!- подхвърлих и излязох от студиото и тръгнах към колата си. Чувах крясъците на Джон, казвайки ми да се върна, но аз се качих в колата си и спокойно потеглих към дома на Лиам.

По време на пътя получих стотици съобщения от Джон. "Върни се!!!" или "Сериозно си загазила, госпожичке!". Но честно казано ги изтривах и продължавах да карам, слушайки класацията на "Най-добри песни за 2015 година".

Спрях пред огромната къща на Лиам и слязох от колата. Приближих се до входната врата и тъкмо когато щях да звънна, Лиам отвори вратата, носейки малко сладко кученце в ръцете си.

-Видях през прозореца, че идваш.- засмя се той. - Хайде влизай.- каза и ме упъти към хола. Всичко беше толкова добре подредено. Беше изискано. Прозорци от пода до тавана и завеси в небесно син цвят. Бял ъглов кожен диван и голяма бяла маса до него. На стената, точно срещу дивана, имаше закачен плазмен телевизор, който бе оставен да върви на някакво анимационно филмче, предполагам беше "Играта на играчките" или нещо от този сорт. Не беше много натруфено, стаята предаваше някакси спокойствие на хората в нея.

Седнах на дивана, а до мен скокна малкото кученце, което Лиам носеше. Засмях се и го погалих.

-Хатчи! Слез долу!- скара му се Лиам, а кучето скочи и отиде при него.- Извинявай, много е досадно понякога. Това е кучето на Зейн и на годеницата му. Излязоха на вечеря и ми го повериха за няколко часа.- сви рамене и седна до мен.

-Зейн е сгоден?- ококорих се и усмивка плъзна на устните ми. Той кимна.

-Да, за Пери от Little Mix, скоро се предполага, че ще има сватба.

-Това е страхотно!- възкликнах.

-Да, той е много щастлив. Заедно са от няколко години.- каза. - Е, как мина с Джон?- попита.

-О, да го беше ви..- започнах да говоря, но входната врата на къщата на Лиам се отвори и нахълта Найл.

-Братле, Зейн си иска кучето- каза русокосия, но когато ме видя спря на място и ме погледна странно. Присвих очи към него. - О, Оливия! Каква изненада!- плесна с ръце той и ми се усмихна.

-Найл, не очаквах, че ще те видя днес.- казах.

-Е, случи се.- подсмихна се.- Хайде Хатчи, Зейн те чакаа.- извика го Найл, а кученцето слезе от дивана и отиде при него. Той го взе на ръце. Обърна се към мен, кимна ми безразлично, каза на Лиам, че ще се видят утре и излезе.

-Идиот.- казах, когато чух вратата да се затваря. Лиам се засмя.

-Май някой те харесва, а?- подразни ме Лиам, а аз го ударих по рамото.

-Не ставай глупав.- извъртях очи и се облегнах на дивана, въздишайки.

^^^

Тази глава стана доста кратка, но обещавам, че ще се реванширам със следващата!

Очаквам мненията ви! :))) ♥


It All Started From A Song (Niall Horan Bulgarian Fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora