Boran

4 0 0
                                    

Sabah biraz zorlansamda sonunda uyandım bügün babamın yanına şirkete gitmem gerek ama önce arabayı yıkatmam gerek hemen kalkıp banyoyo gectim  kısa bir duş aldıktan sonra kendime geldim  aşağıya inip kahvaltımı yapmak için masaya oturdum annem erkenden çıkmış arkadaşlarıyla kahvaltıyı dışarıda yapacakmış bende ufak tefek atıştırp evden cıktım arabaya binip yol üzerinde bir oto yıkamaya girecekken tlf gelen mesajla durdum.

Gönderen=defne
Boraan nerdesin ben sizin evin önündeyim.

Gönderilen=defne
bekle hemen geliyorum.

Eve dönüp defneyi aldım ve oto  yıkamaya doğru sürdüm arabayı hemen yıkatmam lazım içi leş gibi olmuş resmen arabayı kenara cekip anahtarı bıraktım ve biraz ilerideki kafeye gittik hazır olana kadar burda bir kahve molası verdim kahvelerimiz bitince arabamı teslim almak için yıkamaya gitti  karşımdaki cocuk anahtarı verirken hiç konuşmadı bana dahi hiç bakmadı tam anahtarı aldım defnenin o cırlak sesi ortalığı inletti,
"ıyyy o pis ellerinle mi dokundun anahtara"
allahım bu kız başıma bela nerden takıldı peşime karsımda anahtarı getiren cocuk tam birşey diyecekken patronu azarladı ve hemen yanımızdan ayrıldı bende paraya verip şirketin yolunu tuttum.

"of baba ya hep böyle yapıyorsun ben toplantılara katılmak istemiyorum "

" ne demek katılama bir kaç sene sonra şirketin başına sen geleceksin o zaman 'ben hiç toplantıya girmedim  ki nasıl olcakmı' diyeceksin"..

Babamın azarlamasından bıktım şirketten cıktı  arabayı calıştıracagım zaman gümül işlemeli çok sık ve eski bir künye dikkatimi cekti bügün düşmüş olmalı daha önce olsaydı bugün temizlenir ken bulup verirlerdi o zaman bu kimin diye düşünürken.. Tabiii ya bu sabahki arabayı temizleyen cocuk düşürmüştür neyse yarın uyrar veririm herzanki kafeye doğru sürdüm biraz kafa dinlemek istiyorum.

Kafenin önüne geldim ve arabadan i ip içeriye doğru yürüdüm masama gececekken buğün oto yıkamadaki cocugu gördüm künyeyi kaybetmeden vereyim diye masalarına ilerledim..

" bugün bu künyeyi oto yıkamadaki cocuk düşürmüş arabama, sizi görünce verm-"devam edemedim kelimeleri unuttum aklım mantığımı kaybetti bu nasıl bir güzellik acaba sevgilisi varmı yoksa da bu kadar güzel bir kızı nasıl yanlız bırakırlar düşüncelerimin içinde künyeyi verdiğim cocuk teşekkür edip masadan kalktılar aman allahım..! Bu kızın fiziği... Co coook güzel ama neden bu kadar kısa giymiş parasımı yetmemiş uzununa herkesin kendine  nasıl baktığını bilmiyormu bu kız ahh...  Deli olacam karşımdaki kıza bakmamla yerlere öpüşmem bir oldu ahhh...  Burnum ağzım hiçç önemli değil uğruna hepsi feda olsun ama bu kızı bir daha nasıl görecem coxugun kızı  beline dokunmasıyla kasıldım nasıl dokunuyor ona kendimi biraz toparlayıp eve gectim  ama aklımdan bir turlu çıkaramadım 'esmer meleği'... Yarın oraya tekrar gidip o kızın kim olduğunu öğrenmem gerek..

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin