14

4 0 0
                                    

Bedenim uyuşuyor hiç bir şey hissetmiyorum artık sanki giderken kalbimide götürdü, nekadar çok bağlamış beni kendine ilk defa bu kadar kısa sürede delicesine aşığım ona ama yok artık gitti beni dinlemeden gitti içiyorum sabaha kadar unutmak istiyorum, ne tarafta baksam sevdiğimi görüyorum geri dön...

1yıl sonra (Amerika)

Hocam hala hasta uyanmadı nerdeyse 1yıl oldu artık Türkiye'de ki doktora haber vermeliyiz eger kimsesi yoksa artık fişini çekmemiz gerek "

"....... Alo mert cansel hala uyanmadı kimsesi yokmu bu kızın fişini çekmemiz lazım artık kımadan çıkamadı eger alilesi varsa haber versen iyi olur"

"tamam senden haber bekleyeceğim "

" Ne kadar güzel bir gün böyle boranla pikniğe gideceğiz mavi göle onu çok özledim bir sesini duymak iyi gelecek"

Boran:

Zaman ne çabuk geçti daha dün gibi hatırlıyorum gidişini çok zor günler geçirdim, ama bu süreçte yanımda hep eray ve defne vardı ne kadat istemesemde beni yeniden hayata defne bağladı çok içip kendimi kaybettiğim bir gece defneyle birlikte olduk ve şuan defne hamile daha önce düşük yapmış ama şimdi benim çocuğumu taşıyor çom pişman oldum ama artık herşey için çok geç.

"........ Alo eray bey'lemi görüşüyorum"

"evet siz kimsiniz "

" ben doktor mert cansel hanımın doktoru olan"

"yoksa canselsen bir habermi var doktor o nerde biz aylardır herde onu aradık "

" lütfen sakin  olun sizi le cansel hakkında konuşmamız gereken şeyler var hemen hastane gelirmisiniz yalnız kimse bilmesin"

"hemen geliyorum"buldum sonunda seni kardeşim nerdeydin bunca zaman inşalah başına bişey gelmemiştir. Evden nasıl çıktım hangi ara hastaneye geldim bilmiyorum ve şuan doktorun odasında konuşmasını bekliyorum.

"bakın eray bey sizi bunu daha önce söylemwm gerikirdi ama cansel'e bir söz vermiştim ama artık bilmeniz gerekiyor..... Cansel şuan amerikada bir hastanede... Beyin ameliyatı oldu çok riskli bir ameliyattı ama.....  Korktuğumuz oldu.. Cansel ameliyattan sonra komaya girdi ve hala uyanmadı tam 1yıl oldu ve artık uyanmazsa fişi çekilecek eger uyanırsada.... "

Ne diyordu bu adam cansel nasıl... Olur benim.. Kardeşim kafayı yemwk üzereyim  nasıl söylemez bunu bize nasıl yapar.

" doktor beni hemen cansel'e ulaştır benim kardeşim ölemez buna asla izin vermeyeceğim hemen bana adres, numara ne varsa ver çabukc

"tamam ama eray bey bunu sizden başka kimse bilmemeli inşallah uyanırsa vee... Hazıfasını kaybetmemiş olusa kendisi size nedenleri anlatır"

Adresi aldıktan sonra hemen bilet ayarlayıp amerikaya uçtum hala düşünüyorum nasıl olur nasıl fark etmeyiz gözünüm önünde eridiğini nasıl görmem allah beni kahretsin ya boran.. Boran duyunca çok kötü olcak ucak indikten sonra hemen hastanenin nerde olduğunu bulup oraya gittim doktorun verdiği  numarayı arayarak kendimi tanıttım yanıma gelen doktorla canselimin yanına doğru gittim.

"durumu nasıl ne zamandır burda doktor nesi var neden gözlerini açmadı"

"lütfen sakin olun buraya geldikten bir hafta sonra ameliyata alındı ve 1yıl dır komada uyanmadı artık yarına kadarda uyanmazsa malesef fişini çekmek zorundayız bu arada bu mektup sizin ameliyata girmeden kendisi yazmış"

        Sevgilim,

Seni çok seviyorum biliyorsun değilmi, beni yaşama baglayan sendin ve tabii eray o benim hiç olmayan abimdi sen sen benim sevdiğim adam, belki kocam çocuklarımın babası olcaktın ama ben bunu sana yapamadım anlatamadım beni affet sevdiğim ben sana yalan söyledim...

Boran yürek yangınım, sevdiğim ben ölüyorum bu hastalık beni her geçen gün sizden alıyor bitiyorum ameliyat olmam gerek eger olursam önümde üç seçenek var ya öleceğim, ya sağlam çıkacağim, yada hiç bir şeyi hatırlamayacağim beni en çok mahveden seni sizi unutmak olur onun için yaptım üzülmeyin diye defne... Defne seni çok seviyor eğerki bana birşey olur sizi geri dönmezsen kendi hayatını kur evlen beni unutun sizi birbirinize emanet ediyorum sizi çok seviyorum elveda.....

Nedemek beni unutun resmen  ölüme tek başına gitmil nasıl yaptın be kuzum kardeşim, nasıl. Ne ara bu kadar bencil oldun, benim boran nın ne hale geleceğimizi hiçmi düşünmedin.

Sesler duyuyorum ama uyanmak istiyorum ama uykum var hiç halim yok kımıldayamıyorum hem ne olduki bana neden bukadar çok uyudum tamam severim ama bukadar değil ki.

Cansel sanki bişeyler mırıldanıyor ama anlamıyorum kensine geliyoe sonunda.

"doktor...... Doktor.... Uyanıyodr cansel uyanıyor...   

Bekliyorum yine bana abi diyeceği anı bekliyorum başardın kardeşim yendin ölümü...

"hastamız kendine geldi ama biraz yorgun lütfen çok yormayın "sonunda hemen odaya girdim cansız gözlerle etrafı seyrediyor bakışları beni buldu ama, ama bişey var sanki yabancıymışım gibi bakıyor...

" sizde.... Kimsizniz...," aman allahım hatırlamıyor....






İçime sinmedi siz beğenirmisiniz bilmem...

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin