Eve geldikte sonra boranla konuşmaya karar verdim..
"boran seninle bişey konuşmak istiyorum yalnız"eray başıyla onaylayıp dışarı çıktı asıl şimdi en zor yere geldik'boran ben seni ilk gördüğüm anda hissettiklerimi inan bana başka ki seye hissetmedim hayatıma eray ve senden başka erkem girmedi eray benim abi ama, ama sen boran... B-ben s-seni seviyorum "gözlerimi açmaya cesaret edemedim taki ellerimin üstünde bir sıcaklık hissedene kadar bıranın elleri elimde gözlerime kenetlenmiş bekliyordu" cansel, canım, güzelim, ben de seni seviyorum hemde saçlarını artistik bir şekilde savuduğun dan beri seni seviyorum ne olursa olsun hep herzaman n yanındayım unutma oldumu sevdiğim"ben şimdi ona gercegi nasıl söylerim ben öleceğim nasıl derim şimdi olmaz ama mutlaka söylemem gerek..
Boran la herşey yeniden başladı sanki cok mutluyum onun yanında yeninden nefes almayı yaşamayı öğreniyorum eray cok sık geliyor beni kontrol ediyor arada neriman teyze uğruyor yemek yapıyor zaman nöyle geçiyor.. Artık uyuma ve herşeyin biraz olsun durması için benim için yeni ve güzel bir sabah olacak iyi geceler hayat...*******
Aradan gecen günlerimin güzelliği her sabah olduğu gibi yine telefonun melodisiyle uyandım arayanın kim oldugunu biliyorum "güzelimmm günaydın kalkmadınmı hala sen"
"sana günaydın kalktım kalktım merak etme kahvaltı yapmadıysan gel bereber yapalım erayıda ararım şimdi oda gelir olmazmı""olur canımda... eray gelmesede... biz baş başa kalsak belki hasret gideririz ne dersin"söylerken hınzırca gülüyordu
"avcunu yalarsın canım erayı arıyorum şimdi hadi cabuk gel görüşürüz"yataktan kalkıp banyoyo gectim kısa bir duş aldıktan sonra erayı aradım kahvaltıya cagırdım uçtum bile dedi birazdan burda olur zaten hemen kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum herşey hazır ama bunlar nede kaldı ki derken kapı caldı erayyı beklerken boran geldi'hoşgeldin canım diyerek kocaman sarıldım kokusunu içime çektim belki bir daha hiç duyamayacagım kokusunu erayın ne zaman geldiğinden haberş dahi olmadı şittt hadi cay soğudu yeter bu kadar 'ne zaman gelmiş biz neden görmedik' ee bugün ne yapıyoruz, bir işimizde yok artık"patron işlerin iyiye gitmediğini söylerek bizi işten cıkarmış ve orayı satmıştı suan işsiz kalmıştık "eray sen ne mezusunun hiç bahsetmedin merak ettim bizim sirkete eleman alınacakta eğer uygunsan iş teklifi yapmak istiyorum"
"ben üniversite mezunuyum ama okudugum bölüm üzerine iş bulammadığım için gördün gibiyyim kamu yönetimi okudum okul bitince iş bulamadım deneyimim olmadığı için veee suan işsizim"elleriyle kendini gösterdi kolaymıydı onca zaman zorluk içinde oku ama iş bulama"ozaman yarın şirkete geliyorsun iş görüşmesi için tamammı kabulmu"ne yani eray ordamı calışacak ben yanlız kalacam şimdi ama en iyisi bu onları kendimden biraz uzak tutmam lazım ameliyat için gitdiğimde beni merak etmesinler benden sogusunlar diye elimden geleni yapacagım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yaşadım
Teen FictionHerkes kalbinde yasatır aşkını ben ankara sokaklarında♥♥♪♪♪