Hastaneden cıkalı iki gün oldu ikigün boyunca boran işe gittiğinde eray, eray işe gittiğinde boran yanımda kalıyordu eraya resmen yalvarmıştım borana hastalığımı söylemesin diye sonunda ikna oldu evet, artık boranda bizim gibi mahallede ve oto yıkamada calışıyor onun zengin oldugunu biliyoruz ama neden burda calışmak istesiğine anlam veremedim bizimle calışıp yine o villada kalacak komik yatmak bana göre değil ama başka çarem yok iyilişmem için yorulmamam gerek.
Kızım dikkat et kendine doktor ne dedi unuttunmu yorulmak, koşmak, üzülmek, fazla hareket etmek yok iyileşene kadar tamammı anneciğim ....
Anemin sözleri canlandı bir an zihnimde daha küçüktüm o zaman başardım şimdide başarabilirim...
****
****
****Bir hafta sonra ayaklandım ilaclar sayesinde iyiyim işe geri döndüm tabii kendimi çok yormamak şartı ile eray ancak böyle ikna oldu yoksa' ben sana bakarım abicim sen iyi ol yeterki'
"ne yapıyorsun sen!.. Cansel otur şuraya sabahtan beri oturmadın kızıyorum artık"
"ayyyy tamam eray oturdum, iyiyim diyorum inanmıyorsun sürekli kızıyorsun yapma bunu öleceğimi biliyorum yapma"sesim kısılmıştı kimsenin duymasını istemiyorum birden sarılınca bende hemen karşılık verdim brden öksürük sesi ile ayrıldık boran dişlerini sıkmış vaziyette karşımızda duruyor"ben cıkıyorum"cevap veremeden rüzgar gibi esti gitti ahaha kıskandı züppem ne... bayadır söylemiyordum züppem diye sahiplendim onu habersiz ama nereye kadar böyle gidecek seviyorum onu ama söyleyemem yapamam akşam olmuş eryala cıkıp eve doğru yürüyüp dertleşiyoruz birtarafdan..
"eray... b-ben çok korkuyorum, sizi bırakıp gitmekten, tamam küçükken başardım ama, bu bu ikinci yapabilirmiyim bilmiyorum daha aşık olmadan borana duygularımı söylemeden bilmiyorum"
"şşş... Merak etme yine başarakcısın biz seninleyiz hep destekleyeceğiz yalnız değilsin ailen yok ama ben varım... Biliyormusun boran sana aşık ama söyleyemiyor" duyduklarıma inanamadım ne nasıl"ama nasıl nerden bilyorsun sanamı söyledi nezaman yaa catlatmasana adamı söylesene "
" bir dur kızım ya sakin ol senin bayıldıgın gün adam resmen sana bişey oldu diye ortalığı bir birine kattı 'ben ona güzelim demeye kıyamıyorken ozan pisliği yüzünden bayıldı ona bişey olmasın eray daha sevdiğimi söyleyeceğim'dedi bana benden demesi"
sonunda eve geldim yogunum uyumak en iyisi biraz dinlenirim kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.Ahhh... Ahhh bu ağrıda neyin nesi böyle hani geçmişti dayanılmaz bir acı uykumun en güzel yerinde ağrıyla kalktım hemen erahı aramalıyım daha fazla dayanamacağim telefonu bulduğum an çalmaya başladı kimin aradığına bakmadan"yardım et ahhh... 'gerisi karanlık, derin bir acı yokluk hissi...
Başımın ağrısı hafislemiş ve kendime gelmeye çalışıyorum sesler geliyor ama seçemiyorum beni kim buldu kim kurtardı..
"uyanıyor sonunda cansel güzelim iyimisn bizi çok korkuttun"bu ses yoksa beni bulan
"boran.. Kızı rahat bırak kendine gelsin önce"boran mı buldu beni ya herşeyi öğrendiyse o zaman ne olacak b-ben.
"cansel nasılsın iyimisin ne oldu birden bayılmışsın boran aramış seni yakınmış benden önce yetişti "
" lütfen dışarı cıkarmısınız hastamla yalnız konuşmam gerekiyor "uyarı üzerine dışarı cıktılar kötü şeyler olcak hissediyorum
" cansel hanım malesef ilaclar iyi etmiyor sizi hala aynısınız alemliyat tek ve tehlikeli çözüm artık bir karar vermelisiniz şimdi biraz daha dinlendikten sonra cıkabilirsiniz" dedi ve gitti içeriye endişeli bakışlarla boran ve eray girdi gerçeyi son ana kadar söylemeyeceğim "birazdan çıkabilirsiniz dedi iyiyimişim sadece yorulmuşum ondan bayılmışım hadi artık cıkalım" eray korkulu gözlerle bakıyor anlıyor bişeyler olduğunu onunla yalnız konuşmam gerek tabii boranlada....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yaşadım
Teen FictionHerkes kalbinde yasatır aşkını ben ankara sokaklarında♥♥♪♪♪