18

5 0 0
                                    

Üşüyorum anne nerdesin bu soğukta bu karanlık sokakta yalnızım anne gel çıkar beni burdan babamda gelsin hem... Hem ben sizi çok özledim gelin artık.....

Bana ne olduğu Hakkında hiç bir fikrim yoktu en son hatırladığım boranın doğum gününe gidecektim onun karşısına çıkacaktım ama şimdi neden burdayım ne olduki eray nerde...

"doktor neden hala uyanmadı iki gündür yatıyor deli olacağım nesi var neden kendine gelmedi"

Tepemde bağıran erayın sayesinde uyanmaya başlıyorum.

"kafam şişti eray bir susya ne bağırdın arkadaş"şaşkına dönmüş bakıyordu ne var ki bunda uyanmasamıydım.

"cansel... Güzelim iyimisin... Neler oldu hatırlıyormusun... "

" ben en son doğum günü için hazırlanıyodum ama şimdi burdayım asıl sen söyle ne oldu bana"

Allah kahretsin hepsi boranın yüzünden hatırlamıyordu olanları boranın onu kovduğunu götmek istemediğini unutmuştu yine

"bence doktora sormalıyız can ben nerden bilebilirim müneccim miyim ben"gülüşüne karşılık veriyordum yoksa hastalığım yoo hayır olamaz yenidenmi asla.... İçeriye giren doktorla düşüncelerimden sıyrıldım ve dinlemeye  başladım

"geçmiş olsun cansel hanım ufak bir baygınlık geçirmişsiniz nasıl hissediyorsun kendini "

" iyim ama neler oldu hiç fikrim yok neyim var doktor daha önce beyin ameliyatı oldum uzun süre komada kaldım ve uyandığımda beynimdeki çoğu şey silinmişti yine aynı şeylermi olacak "

" hayır.. Hayır merak etmeyin sadece rutin bir kontrol yapacağız ama şunu bilmeniz gerekir sizi sokak ortasında baygın bulmuşlar ve galiba siz o anları beyninizden silmişsiniz ve şuan o olaydan öncesini hatırlıyorsunuz yani cansel hanım beyniniz otomatikman kötü hatıraları siliyor ve siz hiç olmamış gibi devam ediyorsunuz  tekrar geçmiş olsun yarın taburcu olabilirsiniz "

Doktor odadan çıktığında duyduklarımla birlikte olanları hatırlamaya calısıyorum ama olmuyor hemde iki uyumuşum iki gün neki ben bir yıl uyumuş kızım haaa......

Keşke zaman hiç geçmeseydi biz yine o küçük oto yıkamada hayallere dalsaydık şu halimize bak nerelere geldiğimize sevdiğim adam nerde ne oldu bize yatakta düşünüp ağlarken birden kapı açıldı veee...

"merhaba cansel nasılsın"boran geldi sevdiğim geldi sonunda

"iyim boran gördüğün gibi sen nasılsın duyduğuma göre evlenmişsin"

"şey.... Mmmm.evet nerden duydun hem seni ilgilendirmez benim ne yaptığım, hem ne hakla soruyorsun bana sen kimsin "öyle bir bağırıyordu ki yatağa iyice sindim korkudan onu ilk defa böyle görüyorum.

" boran sakin ol bana bağırma ben istermiydim seni bırakıp gitmeyi istermiydim bu hale gelelim hee bilmediğin şeyler var "

" ulan neymiş arkadaş anlatında öğrenelim ozaman anlatta belki sana olan nefretim gecer belki bana yaşattığın bu ihaneti affederim ama asla unutamam"
Erayın içeriye girmesiyle artık anlatmam gerektiğini anladım.

"boran ben beyninde bir saatli bombayla yaşan biriydim bunu öğrendiğimde ameliyat dan başka çaremin olmadığını söylediler size söylemezdim sana anlatamazdım sevdiğim adamın gözlerinin önünde ölemzdim benim için çok zordu seni bırakmak gitmek ama yapmalıydım sana sapasağlam dönmek için gitmeliydim"kaşlarını çatmış sözlerimin bitmesini bekliyor ve eminim anlamaya çalışıyordu.

"benim için sona geliniyordu zaman azalmıştı doktorum bana sadece üç gün verdi size söylemem için ogün şirkete geldiğimde seninle defnenin konuşmasını duydum hamileyim dedi sana senin böyle bişey yapmadığını biliyordum, ama bu fırsatı kaçıramazdım hemen ordan uzaklaştım zaten sekreterin beni görmüştü doktorumla hemen konuşup ameliyat için amerikaya gittim butün testlerim yapıldıktan sonra artık ameliyat için hazırdım ama çok riskli bir ameliyattı ölebilirdim, felç kalabilir yada hafızamı kaybedebilirdim ameliyat çok başarılı olmuştu ama bir sorun vardı"sustum çünkü devamını erayın getirmesini istedim.

"çünkü boran cansel ameliyattan çıktıktan sonra komaya girmiş ve bir yıl komada kalmış tam fişini çekeçekleri zaman ankaradaki doktoru ile iletişime geçip ailesine haber vermesini yoksa fişini çekeceklerini söylemiş ve doktor tam bir yıl sonra aldığı haberle hemen bana ulaştı duyduğumda nefesim kesildi her yerde biz onu ararken sen kendini hergün bitirirken cansel zaten bitmişti orda sadece ölümünü bekliyordu aldığım adresle hemen amerikaya gittim canseli buldum... Bulduğumda vücüdünda kablolar cansız yatıyordu doktorlar ümidi kestiğini söyledi o sırada bir hemşire gelip canselin bir mektup bıraktığından bahsetti ve mektubu verdi okudum be öğrendimki kardeşim biz üzülmeyelim diye sen üzülme yıkılma diye ölüme tek başına gitmiş daha sonra nasıl olduysa canselde bir kıpırtı oldu ve anladıkki o senin için bizim için geri döndü, döndü ama artık hiç kimseyi hatırlamıyordu ankaraya dödüğümüzde ona herşeyi anlatıım tam beş ay sürdü hatırlamsı ama senin karşına çıkmaya hazır değildi çünkü seni bir türlü hatırlamıyordu en sonda seni hatırladığunda tutamadım gelmek istedi bende ona herşeyi anlatyım senin doğum gününde sana süpriz yapmak istedi seni geri kazanmak istiyordu ama olmadı sen onu kovdun şimdi bende seni kovuyorum defol git burdan boran bundan sonra defneden uzak dur.......

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin