Elimde mikrofon bekliyorum erayın bana 'boran geldi yanımda şimdi' demesiyle müzik başladı ve ben söze girdim...."Gittinmi sahiden gittinmi..
Bir devir daha bittimi böyle
Sen hep biraz benim kalmıştın
E hep kalamazdınya öyle
Muhim haber tez duyulur malum
Rüyasınıda görüdüm önce
Açıkcası biraz buruldum
Ama sevindimde duyunca....Üzülme üzülürüm kıyamam sana, bilirsin kötü söz diyemem sana, ben düşler ülkesinin gel git akıllısıyım ayrılık hakkaten sonradan koydu bana.......
Ne emeğini inkar etmem ne hakkını ödemem mümkün hakattiğin içine
sinsin sen altın kalpli bir adamsın
Üzülme üzülürüm kıyamam sanabilirsin kötü söz diyemem sana ben düşler ülkesinin gel git akıllısıyım
ayrılık hakkaten sonradan koydu bana......
Sözler bittiğindr ışıklar yandı ve karşımda donmuş gözlerle bana bakan sevdiğim adamı gördüm boran sanki hayattan kopmuş gibi bana bakıyordu bende onun gözlerinin içine artık kavuşma vaktidir sevdiğim....
BORAN'DAN :
mekanın kapısından içeri girdiğimde defnenin beni koltuklara doğru süreklemesiyle geçtim içeri eraya sarılmak için kollarımı uzatmıştımki yıllar önce duyduğum o ses yankılandı mekanda olamazdı bu cansel artık yoktu beni terkedip gitmişti ardında virane olmuş yıklmış bir boran bırakarak gitmişti olamazdı bu eraya baktığımda ise yüzündeki tebessüm gözlerinde gördüğüm pırıltı olamaz cansel....Şarkı sonunda bittiğinde ışıkların açılmasıyla gördüğüm görüntü karşısında dilim tutuldu, nefes almayı bırakıp, ölümü bekledim cansel burda karşımda ama nasıl inanamıyorum çok değişmiş saçları saçlarına ne olmuş bunca zaman nerdeydi beni ne hale getirdi ben onsuz nefes alamadım hergün öldüm benim yüzümden gitti diye...
Yavaş adımlarla yanıma yaklaştı gözlerinden akan yaşlar beni benden alıp başka diyarlara götürdü ben kıyamazdımki ona gözyaşlarına ama çok özlemişim kokusunu, sesini, gülüşünü, gözlerini, bu duyguyu, bu hissi cansel döndü ama ya ben ya ben geri ona dönebilecek miyim onu affedecekmiyim....
CANSEL :
Tam karşısında duruyorum ona dokunmamak için sarılmamak öpmemek için kendimi zor tutuyorum ama neden hiç konuşmuyor.."b-boran..... "
" boran benim cansel iyimisin boran"
"c-c-cansel s-s-sen nasıl olur sen gerçekmisin "
" evet boran benim artık sana döndüm tamamen sana bir daha gitmek yok ayrılık yok"
"eray... Cansel götür burdan onu görmek istemiyorum "ne ben onun için yaşamışken o beni görmek istemiyor öylemi.
" gerek yok eray ben kendim giderim bu arada doğum günün kutlu olsun BORAN ERYİĞİT..... "
Koşarak terkettim orayı bana bunu yapmamalıydı tama hayatımız mahvoldu ama ben sadece onuniçin ona olan aşkımdan çektiğim acıları onlarda cekmesin istedim ama olmadı bu ateşte ikimizde yandık kor olduk tutamadım göz yaşlarımı serbest bıraktım Ankara'nın sokaklarında dolaştım sabaha kadar olanları düşündüm sevdiğim adamı ben ne hale getirmişim ama bilmiyorki sadece o değil bende hayatta yaşarken bir ölü oldum ve bu bir gerçek komada kaldığım sürece hep boranı rüyamda gördüm ama uyandığımda onu hiç hatırlamadım ankaraya döndüğümde herşey yerindeydi ama bir türlü boran yoktu beklide hazıfam yerine hiç gelmemeliydi böyle olcağını bilseydim o yataktan hiç çıkmaz aşkımıda alıp giderdim ve kimse mutsuz olmazdı hiç değilse öldüm diye unutulurdum geri döndüğümde geldiğimiz duruma bak uğruna yaşadığım adam beni istemiyor ne güzel ağlamaktan artık ne nefes alabiliyorum nede yürüye biliyorum daha fazla dayanamıyorum nefesin tükeniyor etrafın karanlığına birde gözlerimdeki karanlık eklendi ve......
"boran ne yaptın lan sen nasıl böyle davrabilirsin o kız neler yaşadı ne çekti sen biliyormusun seni bukadar çok severken nasıl onu böyle öldürürsün nasıl kıydın lan kardeşime nasıl"yumruğumu gözünün üstüne indirdim sesini dahi çıartmadan bakıyor konuşmuyor mekan boştu herkesi kovmuştu boran sadece ben ve boran vardı aradım açmadı kaç sattir aradım sokaklarda nereye gider bu kız.
"kalklan kalk... Cansel yok lan nerde bu kız arıyorum acmıyor hiç birde bulamadım kaç sattir arıyorum yok lan hepsi senin yüzünden. "
" YETER LAN YETER! Nasıl söylemezsin bana canselin bulunduğunu burda olduğunu lan o gitti beni terk etti diye öldüm lan... Öldüm bir ölüden farksız yaşadım yavaş yavaş herşeyi unutmuşken birden karşıma çıkıyor bu güne kadar nerdeydi lan yoksa doğum gününmü mü beklemiş hıı söylesene bu satten sonra ne değişecek beni ne hale gerirdiğini mi unutacagım yok defne ile evlenip hayatımı mahvettimimi haaa söylesene eray hangisini "
" kes sesini lan kes sen ne biliyorsun da ne konuşuyosun lan kızın başına neler geldi haberin varmı sen sadece kendini düşün senin hiç bişey bildiğin yok susu artık"
"eray ne biliyorsun anlat çabuk nedemek başına ne geldi bişeymi olmuş cansele söylesene lan! "
Yakama yapışmış bide hesap soruyo gerçekleri söylemek için actım agzımı ama calan telefonla vazgeçtim.
" alo.... Evet...... Nee..... Durumu nasıl..... hemen geliyorum. "
" cansel bulundu hastanede şimdi eğer ona tekrar bişey olursa öldürürüm seni boran"bir hışımla çıktım mekandan arabaya bindiğim gibi hastanenin yolunu tuttum dua ettim tekrar bişey olmasın diye iyi olsun diye şuan aklımda sadece cansel var boranın ne halde olduğunu umrumda değil......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yaşadım
Teen FictionHerkes kalbinde yasatır aşkını ben ankara sokaklarında♥♥♪♪♪