8

2 0 0
                                    

Neler olmuştu en son ozan pisliği gelmiş ve yine bana sarkıntılık yapıyordu sonrasını  hatırlamıyorum çünkü başımdaki şiddetli ağrı yüzünden aniden yer altımdan kaydı eminimki bunun ozan yüzünden olduğunu düşünüyorlar ama değildi artık yavaş yavaş sesler geliyordu duyuyorum uyanma vaktidir.

"yeter... Bagırıp durmayı  başım dahada agrıyor sizin gürültünüzden"hepsi bir an sustu ve gözleri sevinçle parlayan eray ve sinirden kudurmuş boran ve agzı burnu dağılmış ozan şuan karşımda bama bakıyorlar.

"iyimisin güzelim bizi cok korkuttun iyimisin "erayın sakinleşmesi gerekti" iyim abi merak etme sadece biraz kısık sesle konuşun başımda filler dans ediyor"

Boran bir an yanıma yaklaşıp geri vazgecip odadan cıktı ne oldu ki "eray onun nesi var sanki bana değil ona bişey olmuş" bir garip davrandı çünkü"senin için cok korktu sabaha kadar uyumadı ve ozanı biraz sevdi"neyani benim içinmi ama neden kendi kendime konuşurken biranda agrığla inledi "ahh... Başım.. Erya doktor gelsin başım cok ağrıyor ölecem ağrıdan ya..." korkuyorum bu ağrının altından başka bişey cıkacak ama hayırlısı.

"güzel hastamız uyanmış gecmiş olsun kızım kendini nasıl hissediyorsun bakalım"

"iyi değilim şuanda filler dans ediyor başımda neden gecmiyor "

" bir kaç tahlil yaptık tomografi cekildi sonuc birazdan cıkar o zaman detaylıca konuşuruz "olmasın yeniden olmasın istemiyorum hastane sevmiyorum nefert ediyorum.

" ben şimdi cıkıyorum sonuclar cıkınca tekrar görüşmek üzere "doktor odadan cıkınca eray merakla konuşmamı bekliyordu ne diyebilirim ki bekleyip görecez birden erayın telefonu ile kendime geldim.

" sonucu bekliyoruz "

"................"

"tamam söylerim sen gelmiyor musun"

".............. "

" tamam ararım"

Boran işi cıkmış gecmiş olsun diyor ugrayacakmış sonra"istemez gelmesin  nasıl hiç bişey demeden gitti gelmesin.
Doktor içeri geldi ama suratına bakarsan hiç iyi şeyler söylemeyecek sonuclar elinde.

"evet cansel hanım sonuclarınız cıkmış ama bir sorun var siz daha önce hiç ameliyat oldunuzmu"biliyordum kacışımın hiç olmayacagını bu hastalıgı  tekrarlıyacağını "şey... evet daha önce beyin ameliyatı oldum" eray bana öyle bir baktıki ölecem sandım

"can! Ne ameliyatı nezaman, nasıl, neoldu neden hiç bahsetmedin"

'nefes al eray söyleme gereği duymadım ayrıca doktor beyi dinleyelim öncelikle değilmi"

"bakın cansel hanım daha önce geçirmiş oldugunuz ameliyat başarılı olmuş ama şuanda beyninizde cok tehlikeli bir şey var ve biz onu alamayız ameliyat çok riskli buna kendiniz karar vermelisiniz daha önce gecirmiş oldunuz ameliyat dan dolayı gelişmiş bu sorun ama iyi olmanız için elimizden geleni yapacagız size vereceğim ilaçları aksatmayın ve sürekli kontrol altınada olmalısınız gecmiş olsun " gitti biliyordum sonunda yeniden hayatımun mahvolacagını biliyordum allah kahretsin..!

" şşşşt... Sakin ol cansel biz buradayız hep yanında olacağım söz veriyorum daha önce ne ameliyatı oldun neden söylemedin '

' ne diyebilirim ki eray ben 8yaşında ufak bir baygınlık gecirdim ailem hemen hastaneye getirdi doktorlar beynimde bir tümör oldugu söyleyi  hemen almaları gerektiğini söyledi ve ufacık yaşımda beynimdeki ne oldugunu bilmediğim şey ile 8 yıl yaşamısım daha sonra ameliyat oldum doktorlar ilerde böyle bişey tekrarlanabilir dediler ama ben bu kadar cabuk beklemiyordum "bana sıkıca sarınan eraya bende sarıldım yanlız degilim yine ailem yok ama abim var kendime bile itiraf edemediğim sevdiğim  var dostlarım var yalnızlık yok.

****

Begenmenizi umuyorum ben cok severek yazıyorum aşk herşeyi başarır bakalım yasatmayıda başarabilecekmi....

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin