Bölüm şarkısı :düşler ülkesinin gelgit akıllısı var ☺
Uyanış.....
Korkuyorum bu yabancı yerler ben buraya ait değilim ben ankarada yaşıyordum ne ara buraya geldim, hem ne oldu bana bu karşımdaki adam'da kim beni nerden tanıyor...
"siz.... Kimsiniz... "
" merhaba ben eray senin arkadaşınım sen bir ameliyat geçirdin ve malesef hafızanı kaybettin ama olsun sen iyisinya hafızanıda tekrar buluruz" karşımda gülümseyen adama baktım sanki acı çekiyordu benim arkadaşımmış ama ben bilmiyorum.
"şey ben hiç bişey hatırlamıyorum gerçekten mesala ailem varmı, sevgilim, kocam, yada ne biliyim onun gibi şeyler "
" şey... Cansel adın cansel ankarada yaşıyorsun, aileni bir kazada kaybettin, benimle birlikte bir oto yıkamda calışıyor dun ama işten atıldık, bide.... Bir sevgilin vardı... Ama sen onu terk ettin, öleceğim diyerek onu ve beni terk ettin ben senin abinim yani sen öyle görüyorsun beni sende benim kardeşimsin"
Kulaklarıma inanamadım doğrumu hepsi ne ameliyatı oldum ben.
"şey... Eray ben ne ameliyatı oldum da hafızam yok"
"beyin ameliyatı oldun çok riskliymiş ama sen herşeye rağmen oldun seni tam 1yıl dır arıyoruz ve sen yeni uyandın"ne bir yıl mı okadar zamandır komada mıydım ben peki sevdiğim kimdi...
"sevdiğim adam nerde ona ne oldu"
"senden sonra yıkıldı kardeşim, hendini toparlayamadı ama şimdi iyi neyse onu boşver sen şimdi yarın çkkıyorsun hastaneden ankaraya dönüyoruz ben sana herşeyi hatırlayacağım merak etme"
"adı ne.. "
" boran....... "
**********
Havaalanında bir taksiye binip evin yolunu tuttuk etrafı inceleyen cansele baktım... Ya boran onu unuttum haber vermeyeceğim bir daha kaybedemem hem bir çocuğu olacak bunu yapamam kendi hatırlayana kadar cansele hiç bir söylemeyeceğim....
Eve geldiğimizde yorgunduk dogru dürüst uyuyamamıştım biraz dinlenmek için oturduğum sırada telefon çaldı arayanın boran olduğunu görünce dışarı cıktım.
"alo boran nasılsın"
"nerdesin sen kac gündür telefonlara neden bakmıyorsun "tabi ya haberi yoktu ne diyeceğimi bilemedim.
" kusura bakma kardesim köye gittim dayım rahatsızdıda orda telefon çekmiyor heber veremedim "iyi kıvırdık.
" tamam nerdesin sen konuşmamız gerek"
"can.... Yani evdeyim nne oldu önemlimi yoldan geldim yorgunum "
" önemli... Ben.... Defne ile nişanlanıyorum...... "
Ne allah kahretsin nasıl olacak şimdi nasıl söyleyeceği ben ama bilmesi gerekir söylemeyecektim ama artık vakti...
" hemem...... Cafeye gel benimde sana söylemem gereken bir durum var. "
Allahım sabır ver nasıl söyleyeceğim herşey yeni yoluna girmişken canseli bulduğumu, nasıl anlatırım....
Aradan geçen haftalar günler cansel herşeyi hatılmaya başladı ama bir türlü boranı hatırlamıyor.
Ne yapsam bilemedim bu yük çok ağır ben nasıl taşırım boran gerçeği öğrendiğinde ne cevap vereceğim herşeyi zamana bırakmak lazım belki herşey kendiliğinden rayına oturur...
Kısa oldu biliyorum ama rahatsızım pek içime sinmedi ama inşallh siz beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yaşadım
Teen FictionHerkes kalbinde yasatır aşkını ben ankara sokaklarında♥♥♪♪♪