16

4 0 0
                                    

Aradan geçen ay sonra boranın bebeği dünyaya gelmiş ve defneyle evlenmişti banada :cansel artık yok nasıl beni bıraktı ve acı çekişimi izledi bende aynısnı ona yapacam:demiş ve herşey bitmişti ben ona cansel yaşıyor burda bile diyemeden herşeyi bitirmişti pekiya cansel.... Cansel artık herşeyi hatırlıyordu ve ben artık onu tutamıyordum yarın akşam boranın doğum günüydü ve ona büyük bir sürpriz yapacaktım canseli ortaya çıkaracaktım bakalım ben sana o sözü nasıl yediriyorum boran bey...

CANSEL :

Sabaha kadar gözüme uyku girmedi bugün boranın doğum günü artık herşeyi tam anlamıyla hatırlıyorum ama merak ettiğim şey boranın neden beni hiç aramadığı yada gelmediği beni unutmasını hayata deva etmesini istedim gerçek ten yaptımı defneyle neler oldu merak ediyorum evet herşeyi ben planladım ama defnenin gerçekten hamile olduğunu bilmiyordum sevdiğim adamı kendi ellerimle verdim ona mecburdum gözlerinin içine bakarak ben ölüyorum diyemem yapamazdım basit birşeymiş gibi söyleyemezdim...

"erayyy.... Nerdesin... "

" mutfaktayım can kahvaltı hazırlıyorum "ne eray ve bana kahvaltı kesin birşey var. Mutfa geçtiğimde gözlerime inanamadım savaş alanına çevirmil mutfağı.

" günaydın...

"günaydın canım hadi geç kahvaltımızı yapalım"

"eray sen iyimisin yani diyorum ki sen ve kahvaltı bunun altından bişey çıkacak ama bakalım" dememle bir an suratı değişti tabi konuda.

"cansel seninle önemli bişey konuşmamız lazım boran hakkında" sonunda neler olduğu ortaya çıkacak.

"tamam dinliyorum"

"cansel bak ben özür dilerim gerçekten çok söylemek istedim ama hatırlamıyordun inan bana "

Bişeyler dönüyor hemde kötü bişeyler

" cansel..... Boran.... Boran evlendi sen gittikten sonra..... Çünkü defne hamileymiş ve şuan evliler ve..... Bir kızları var..... "

Ne. Şuan hiç birşey duymuyorum sanki kalbim atmıyor ama nasıl olur beni hemen nasıl unutur ben onun için hayata tekrar tutunmuşken nasıl aklım almıyor demek bunun için gelmedi.

" cansel.... Cansell iyinisin bak korkutma beni cansel... "erayın beni sallamasıyla kendime geldim ve gözümden bir damla yaş aktı kalbime doğru....

" b-ben i-iyim eray sadece bukadar çabuk beni unutacağını tahmin etmemiştim, bunun içinmi hiç gelmedi aramadı sormadı, ben onun gözünde bu kadar değersizmiydim.

"cansel özür dilerim ben borana senin yaşadığını ve burda olduğunu söylemedim çünkü.... "

" ne.... Nasıl söylemedin yani hala benim yaşadığımı bilmiyor öylemi"

"evet ben tam söyleyecekken bana 'ben defneyle nişanlanıyorum' dedi nasıl söyleseydim hem sen hiç bir şey hatırlamıyordun ki..

Haklı brn daha kendimi zor hatırlarken sevdiğim adamı nasıl hatırlayım hemde ona bunu ben yapmışken acaba hala beni seviyormu.

"evet seni hala seviyor zaten defneyle sırf bebek için evlendi öyle çok mutlu bir evliliği yok zaten"

"ozaman bugece benim gecem sevdiğim adamın karşısına çıkacağım ve onu geri alacağım eray sende bana yardım edeceksin..... "bakalım beni gördükten sonra ne yapacaksın boran bey...

Akşam oldu ve herşey hazır boranın tuttuğu mekanda sahne alacağım ve sevdiğim adamın gzlerinin içine balarak söyleyeceğim onu çok özledim komada kaldığım bir yıl boyunca sadece rüyalarımda gördüm onun sesini, gözlerini , gülüşünü, sarılışını özledim.....

Duşumu aldıktan sonra hazılanmaya başladım bakalım beni tanıya bilecekmisin altıma deri pantolon, üstüme kolsuz siyah dantel bir üst giysim içimdeki siyah yarım atlet görünüyordu saçlarım.... Saçlarımı ameliyata girmeden keşmişlerdi suan çok uzun  olmasada saclarım havalı bir kesimdeydi ve güzel bir sarı renkteydi gözlerimi öne çıkaraçak güzel bir makyaj bir de ruj tamamım ayagıma stiletto larımıda giyip aşşağı indim eray beni bekliyordu birlikte gidecektik.

"waooow cansel çok seksi olmuşsun abicim neden böyle giyindin başımı belaya sokacaksın sen bu akşam galiba"

"yok abi merak etme ben boran için giyindim beni görünce neler yapacak merak ediyorum hadi gidelim çok heyecenlıyım"konuşamız bittikten sonra evden çıktık erayın arabasıyla mekanın yolu tuttuk bakalım o gözler bana eskisi gibi bakacakmı....

Mekanın kapısından içeri girdik ve ben hemem hazırlanıp sahneye çıktım ışıklar kapalıdı ve boran henüz gelmemişti erayın söylediğine göre partiyi defne hazırlamış ve sürpriz yapacakmış asıl süpriz benim haberi yok...




Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin