2

8 0 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım saat sabahın 6'sı hemen kalkıp banyoyo gectim yüzümü yıkadıktan sonra hemen üzerimi değiştirdim iş kıyafetlerimi giyip dükkanın yolunu tuttum kahvaltıyı genelde dükkanda erayla yapardık saolsun ahmet abi birşey demeden kahvaltılık almış "bende cay yapıyım da başlayalım" cayı ocağa koyup döndüm kısa süre sonra kahvaltımızı yaptık bu süre içinde 2tane araba geldi hemen erayla basladık temizlemeye aklım dünkü züppedeydi birdaha gelirmiydi aman ne diyorum ben ya tam işim bitti derken benim züppe geldi sönmeyen havası ile,

"merhaba benim arabanın motorundan  ses geliyor bir bakarmısın "ay ricada edermiş...

" tabi hemen bakıyoruz"ahmet abinin demesiyle eray arabaya baktı bende odaya gectim peşimden züppe geldi.

"şey..  dün künyeni arabada düşürmüşsün arkadasına vermiştim aldınmı"dedi konuşamazdım sadece başımla onayladım bir an kolumdan tuttu"s-sen konuşamıyormusun kusura bakma bilmiyordum "sesindeki pişmanlık çok belliydi ama konuşamam o zaman sesimden anlarlar ona sadece hafif bir tebessüm ettim ve erayın yanına gectimzüppe gittikten sonra pek iş olmadı bizde erkenden cıktık..

Calan telefona baktıgımda ekranda" abicik"yazısını görünce hemen actım daha ben konusmadan konuştu ve kapattı.

" can annem seni yemeğe çağırdı bekliyoruz hadi"

Hemen bir duş aldım yine altıma bir şort uzerime tişört saclarımı kurutup özgür bıraktım bugun makyaj yapmayadım tlf alarak evden cıktım bir sokak arkadaki erayların evine vardım. Kapıyı eray acıp"kızım senin hiç pantolonun yokmu"bir yandan içeri geçip bir yandanda söyleniyordu neriman teyze beni beni görünce sıkıca sarılıp masaya gecmem için uyardı yemek sohbet muhabbet derken saate baktım.

"gec oldu neriman teyzem ben artık gideyim herşey için teşekkür ederim"öpüp beni yolcu etti erayla beni eve bırakmak istedi eve doğru yürürken "cansel..  Abicim.. İyisin değilmi biliyorsun ben hep yanındayım"

"iyiyim abi'de hayırdır bir sorunmu var bak doğru söyle bişey saklıyorsan bozuşuruz ona göre"

"yok bişey sadece yalnız olmadığını bil diye söyledim merak etme ben senden bişey saklamam "beni düşündüğünü biliyorum ama yalnızlığımıda unutamıyorum kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım" iyiki varsın abim benim"geri çekildim ve eve geçtim hemen uyumam gerek sabah iş var belki züppe yine gelir acaba adı ne sürekli züppe diyorum cocuga belki yarın adını öğrenebilirim...

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin