6

2 0 0
                                    

Anne, anne nerdesin babam nerde, nereye gittiniz beni neden almadınız anne, anneee, anneee.

Şıçrayarak uyandım uykudan kan ter içinde, neden bir kaç gündür aynı rüyayı görüyorum özledim annemi, babamı, bana sarılırmalarını canımın içi diye seslenmelerini, seslerini, ne kadar zaman geçti mezarlarına bile gidemedim buğün giderim ama nasıl dayanacagım tekrardan kendimi kaybetmekten korkuyorum yalnız olmak istemiyorum erayın da yanımda gelmesini istiyorum

"eray nerdesin"
"sanada günaydın bende iyiyim ne olsun "
" mezarlığa gideceğim benimle gelirmisin"kısa süre bekledi biliyordu nekadar üzgünüm.

"cansel eminmisin ne zaman gitsen kötü oluyor kendini kaybediyorsun"

"merak etme sen ee geliyormusun " gelecegini söyleyip telefonu kapattı aklım çok karısık bir tarafta yalnızlığım bir tarafta boran oflayarak ortalığı toplayıp kahvaltı hazırladım ve yaptım evin işlerinide halledip hazırlandım mezarlığa gitmek için hazır olduktan sonra eray kapıdayım diye msj atmış aşağıya inip mezarlığa gitmek için taksiye bindik mezarlık uzaktı yoldan bir demet papatya aldım annem cok severdi papatyayı mezarlığa geldiğimizde içimdeki isyan duygusu daha cok belli etti kendini yürürken etrafıma bakıyorum kaybolan hayatlara, yanlızlığa mahkum edilmiş yıllara anne ve babamın mezerlarının başına geldiğimde dizlerim tutmadı düştüm tutunamadım haykırdım kustum içimdeki öfkeyi.

Neden anne neden baba beni bir başıma bıraktınız ne bir abim var nede bir ablam hayatta yapayalnızım siz ılmadan tutunamıyorum sizi cok özledim siz benim yaşam kaynagım nefes alma amacımdınız siz gittikten sonra nefes alamadım sizi çok özledim...

Topraklarına sarıldım aktı tüm gözyaşım kokladım belki kokularını alırım diye aylamaktan helak olmuştum omzumda hissettiğim agırlıkla kaldırdım başımı"cansel hadi abicim yeter bu kadar eve dönelim iyi değilsin"haklıydı iyi değili ben yıllardır iyi değilim ailemle vedalaşıp ayrıldım mezarlıktan kendimi huzurlu hşssettiğim kafamı dinlediğim bir yer vardı eraydan rica ettim beni oraya bıraktı mogana agacların altında dinledim kendimi neler hissettiğimi nasıl yıprandığımı ailemsiz nasıl yaşadıgımı, burası bana huzur veriyor sakinleşiyorum kalkma vakti geldi diyerek kalktım ama karşımda şaşkın şaşkın bakan boranı gördüm "ne işin var senin burda benimi takip ediyorsun" azarlamamdan sonra bana sinirli sinirli bakıp bagırdı"ne oldu sana kim aglattı biri bişeymi yaptı söylesene ne bu halin! "onu ne ilgilendirir kendni ne sanıyorsa hiç bişey söylemeden ayrıldım ordan bir taksiye binip eve gittim bugün cok yorucu ve üzücü bir gündü uyumak en iyisi iyi geceler annem iyi geceler babam...


Kısa oldu ama zamanım azdı bukadar yazabildim ama telafi ederim

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin