13

9 0 0
                                    

Aradan bir hafta geçti suan amerikada bir hastede yatıyorum birazdan ameliyata gireceğim ve belkide birdaha hiç uyanamayacağım bunun için bir mektup yazmaya karar verdim.

           Sevgilim

Boran'dan

Cansel affet sevgilim bilmiyordum ben böyle bçr bir adiliği yapacak bir insan degilim nerdesin be sevdiğim nerde birhaftadır heryerde arıryoruz erayla ama yok ne bir gideceği yer var nede bir akrabası çıldıracağım aklım almıyor nerye gider ne yapar heryeri aradık ama yok bir haftadır  ne uyudum ne yemek yedim bazen nefes almayı bile unuttum nedesin sevdiğin cık gel kendimi affettirmek için ne gerekiyorsa yaparım yeterki gel...

*********************************

Aradan 2ay geçti ve cansel hiç bir yerde yok acaba hastalığı yüzünden birşeymi oldu eger iyi olsaydı çoktan bir haber gelirdi ah be canım, benim küçük kız kardeşim  nerdesin aklıma doktoru geldi belki o birşeyler biyordur iki aydır bitik durumdayız hele boran yaşamıyor sanki defneyle olanlar, cansel gidişi mahvetti çöktük ikimizde yaşamayı unuttuk boranı hergece barlardan topluyorum sanki unutmak istiyor hiç var olmamış gibi sevmemiş gibi doktora ulaşamadım konferans için yurt dışına çıkmış tama zamanıydı tek umudum oda gitti.

Telefon sesiyle kendime geldim arayan boran dı bişeymi buldu acaba "ala boran ne oldu bişeymi buldun."
"şey abi ben son arananlardan sizin numaranız vardıda aradım abi çok içti bayıldı gelip alırmısınız" ahhh boran ahh birde senle uğraşacaz "tamam kardesim neresi ora................ Tamam geliyorum" ulan biz kızın peşine düşelim beyimiz kıcını devire devire içsin arkadaş aşk acısı bu olsa gerek adam resmen uçmuş "boran boran kendine gel abi kalk boran" ayıkacağı yok bunun arabaya taşıyıp eve götürürüm kendine gelir sabaha...

Uzun bir gecenin ardından sabah oldu nihayet ama yine cansel siz boran nasıl oldu bir bakayı  odaaına doğru gitti de hala uyuyordu "boran yapma be abi ben üzülmüyor muyum kahroluyorum kardeşim lan o benim kardeşim sahip çıkamadım koruyamadım artık yok gitti ne iz var nede bir haber sende böyle yapma kendine gel artık hayata yeniden dön cıkıp geldiği zaman ona ne diyeceksin seni böyle görürse ölür abi yapma bunu"galiba etkili oldu boran kızarmış gözlerle bakıyor ama aslında  bakmıyor yok oluyor bir kız bir insanı bu kadarmı hayattan koparır "haklısın eray ama yapamıyorum onun son hali gözünüm önünden gitmiyor gözünden akan bir damla yaşı u utamıyorum benim pisliğim yüzden şimdi yok nerde bir haber yok yok ilk defa bu kadar çaresizim bitik durumdayım"....

Bu son konuşmamızın üstünden aylar geçti boran da bende artık alıştık yokluguna zor oldu ama yapabildik boran hala gelecek umuduyla bekliyor  ne olduda bukadar derinden yaralandın gittin be kardeşim neoldu şuan nerdesin neden bir haber yok
Ama seni sonunda bulacağım kardeşim....

Senin İçin YaşadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin