Sabahın ışıkları doğdu gözlerime yavaşca yataktan kalktım duşumu aldıktan sonra saclarımı kuruttum
Üzerime daha önce hiç giymediğim kırmızı kalem etegimi üzerine siyah gömleği giyip saç makyaj işinide yapıp evden cıktım kahvaltıyı daha sonra yaparım hastaneye gitmem gerek ordan da şirkete evin önünden taksiye binip..... Hastanesine dogru yola çıktık ilaçlar sayesinde baş ağrılarından kurtuldum arada belli hissettiriyor ama olsun hasteneye geldiğimde hemen doktorumun odasına çıktım kapısını çalıp 'gir' sesiyle içeriye girdim."hoşgeldiniz cansel hanım nasılsınız"
"aslında iyim ama galiba değilim "şüpheyle doktora bakıyorum"
"cansel hanım daha fazla bekleyemeyiz gün geçtikce dahada teklikeli olmaya başladı biran önce ameliyat olmalısınız "
" ama ben nasıl yapamam biraz daha zaman ihtiyacaım var"
"size üç gün veriyorum bu süre içerisinde hazır olun ameliyat için yurtdışında bir hasteneye gitmeniz gerekiyor herşey hazır sadece üç gününüz var"ama nasıl ben herşeyimi sevdiklerimi hayatımı nasıl üç güne sığdırırım bu çok kısa erya, borana nasıl veda ederim onlara geri dönmek için yapmalıyım doktorun seaiyle kendime geldim"iyimisiniz daldınız "
" iyiyim üç gün sonra görüşürüz hoşçakalın "kendimi dışarı attım etrafa bakıyorum hayatımın en güzel günlerinde arkamda bir enkaz bırakmak istemiyorum ben sevdiklerimin bir damla gözyaşını haketmemek istiyorum onlara bunu yapmalıyım herşey sevdiklerim için.Hastaneden cıkıp biraz yürüdüm nefes alıp kendimi dinlemek hissetmek istiyorum herşey ağır geldi annemin babamın ölümü yanlızlığım sefilliğim çektiğim ve çektirecek lerim için affedin beni.
Şirketin önüne geldim bukadar mesafeyi nasıl yürüdüm bilmiyorum asansöre binip boranın katına çıktım asistanı ortalıklarda görünmüyor boran müsaitmi acaba kapıya ilerlerken içeriden gelen sesleri duyduğuma inanamadım.
"boran yeter artık anlamıyormusun seviyorum seni yıllardır yüzüme bakmadın ama yinede vazgeçmedim senin olmak için herşeyi yaptım oldumda bunu inkar edemezsi bir birlikte olduk"
Duyduklarım dogru olmaz bıran bunu bana yapmış olamaz dondum biran sanki ölmüçüm ellerim buz kesti istediğim oldu bitirdik bizi ama... "sacmalama boran daha ne istiyorsun sana asla yalan söylemedim ben-ben hamileyim boran senin çocuğuna hamile" kulaklarım uguldadı duymuyorum sanki kimseyi ha-hamile mi dedi ama bunu nasıl yaptın bize nasıl.
"yeter...! Kes artık saçmalamayı ben canseli seviyorum onu severken sana dokunmuş olamam ben bunu yapmam " daha fazla duramadım yapmam gerekeni yaptım kapıdan içeri girip" tebrik ederim baba oluyormuşsun size mutluluklar "gözümden akan bir damla yaş ateş oldu yaktı içimi sevdiğim, ömrüm, beni affet bunu yapmak zorundaydım...
Bu arada aydilgeden sormayı dinleyin☺
Hızlıca kendimi dışarı attım affet sevdiğim hepsi senin için affet..
Alo defne merhaba müsaitsen seninle boran hakkında konuşmak istiyorum "
" tamam şirketin yakınındaki kafeye gel"
"tamam "defneyi bu işe bulaştırdım çünkü borana aşık olduğunu biliyorum insan sevdiği için hepsini yapar" hoşgeldin defne seninle konuşmak istedim lütfen bitirene kadar sözümü kesme"tamam kesme acele et işim güçüm var seni bekleyemem.
"defne boranı sevdiğini biliyorum şimdi borana gidip onu sevdiğini onunla birlikte oldugunu falan söyleceksin tamamı"
"niye bunu neden yapacakmış ım hem sen boranı gerçekten seviyormusun sevsen benimle burda bu şekilde konuşamazsın"
"sevdiğim için istiyorum ben gidiyorum ve buyüzden üzülmesini istemiyorum onun yanında ol ona destek ol beni unutmasını üzülmemesini sağla" hadii kabul et defne hadii"peki ama bir şartla onu benden bir daha almayacakasın tamammı"
"tamam kabul" tamam ozaman kabul ediyorum"Affet sevgilim yapmak zorundayım senin için aşkımız için....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yaşadım
Teen FictionHerkes kalbinde yasatır aşkını ben ankara sokaklarında♥♥♪♪♪